SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA DO SPRAWDZENIA(plisss...)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1088

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
TO ZACZYNAMY:
cel:masa
staż:2 lata bez diety,przeplatane z innymi sportami
wiek:20
wzrost:170cm ;(
waga: 76-78 :((duzo troche ale redukcje mysle od kwietnia oponka mala na brzuchu jest ale szkoda mi masy..na redukcje..)
wymiary:
klata 110
bic 40
brzuch 88(na wydechu)
jestem chyba ektomorfikiem ale masy przybralo mi z 30kg przez okres 4lat w tym troche fatu;/

zapotrzebowanie wyszlo mi:2871,2kcal b:2,0 t:1,3 w:4,5/na kg masy ciala.

--------------
Jeśli by ktoś chcial moge wyslac mu moj dziennik posiłków-mysle ze latwiej by bylo o poprawki...(ogolnie git sprawa dziennik)

^^^^^ 1 posilek
Mleko spożywcze 1,5 % 300g
Jaja kurze(3) 180g
Chleb żytni razowy 75g

zamiast jaj i chleba owsiane platki
b:26g t:15g w:50g 439kcal

^^^^^ 2 posilek(w pracy)
Chleb żytni razowy 150
Szynka z piersi kurczaka 100
Ser, Edamski tłusty 30
Margaryna "Śniadaniowa" 10
pomidor,ogorek salata
b:36 t:16 w:69 568kcal

^^^^^ 3 posilek(kolo 15)
Ryż biały 100
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150
Oliwa z oliwek 15
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
(zamiast cyca rybka panga/mintaj czy cos)
b:46 t:21 w:87 719kcal

^^^^^ 4 posilek(przedtreningowy kolo 18 )
Ryż biały 100
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100
Rodzynki suszone 50
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
b:35 t:5 w:119 676kcal

^^^^^ 5 posilek(potreningowy zarazem kolacja;/)
Ser twarogowy półtłusty 120
Oliwa z oliwek 20
Tuńczyk w wodzie 80
b:39 t:27 w:4 413kcal
zapomialem gdzies jakiegos owoca dodac:D
DOSTARCZONA ILOŚĆ NA KG MASY CIAŁA [g] b;2,4 t;1,1 w;4,3 37,0-wart. energetyczne

w zyciu bralem tylko pol puchy mono i magnuma 5000(1,5kg)planuje kupic bialko(ostrowia) i carbo x-panda badz cp ale to za miecha moze dwa bo mam duzo wydatkow,pozniej uwzglednie suple w odzywce...

PROSZĘ o swoje sugestie,poprawki,rady z gory dziekuje(mile widziana wypowiedzi znawcow...)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2614 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17596
^^^^^ 1 posilek
Mleko spożywcze 1,5 % 300g
Jaja kurze(3) 180g
Chleb żytni razowy 75g

zamiast jaj i chleba owsiane platki
b:26g t:15g w:50g 439kcal
brak dobrego zrodla bialka,dobrze by bylo gdyby ze 2 jajka zostaly
^^^^^ 2 posilek(w pracy)
Chleb żytni razowy 150
Szynka z piersi kurczaka 100
Ser, Edamski tłusty 30
Margaryna "Śniadaniowa" 10
pomidor,ogorek salata
b:36 t:16 w:69 568kcal
beznadzieja;p i szynka i ser i margaryna do wyrzucenia.zamiast szynki daj pokrojone mieso.margaryne zmien na maslo.
^^^^^ 3 posilek(kolo 15)
Ryż biały 100
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150
Oliwa z oliwek 15
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
(zamiast cyca rybka panga/mintaj czy cos)
b:46 t:21 w:87 719kcal
wszystko tylko nie ryz bialy(wysokie ig),reszta ok
^^^^^ 4 posilek(przedtreningowy kolo 18 )
Ryż biały 100
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100
Rodzynki suszone 50
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
b:35 t:5 w:119 676kcal
to samo z ryzem.mleko nie potrzebne juz.warzywa
^^^^^ 5 posilek(potreningowy zarazem kolacja;/)
Ser twarogowy półtłusty 120
Oliwa z oliwek 20
Tuńczyk w wodzie 80
b:39 t:27 w:4 413kcal
weglowodany!dalbym wiecej tego tunczyka.i oliwa z oliwek w potreningowym nie bardzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
^^^^^ 1 posilek
Mleko spożywcze 1,5 % 300g
Jaja kurze(3) 180g
Chleb żytni razowy 75g

zamiast jaj i chleba owsiane platki
b:26g t:15g w:50g 439kcal
brak dobrego zrodla bialka,dobrze by bylo gdyby ze 2 jajka zostaly co jest dobrym zrodlem bialka na sniadanie
^^^^^ 2 posilek(w pracy)
Chleb żytni razowy 150
Szynka z piersi kurczaka 100
Ser, Edamski tłusty 30
Margaryna "Śniadaniowa" 10
pomidor,ogorek salata
b:36 t:16 w:69 568kcal
beznadzieja;p i szynka i ser i margaryna do wyrzucenia.zamiast szynki daj pokrojone mieso.margaryne zmien na maslo. nie da rady miesa bo nie przeukne tyle a z margaryna masz racje lepiej maslo:)thanks
^^^^^ 3 posilek(kolo 15)
Ryż biały 100
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150
Oliwa z oliwek 15
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
(zamiast cyca rybka panga/mintaj czy cos)
b:46 t:21 w:87 719kcal
wszystko tylko nie ryz bialy(wysokie ig),reszta ok to zamiast ryzu makaron albo ryz brazowy?
^^^^^ 4 posilek(przedtreningowy kolo 18 )
Ryż biały 100
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100
Rodzynki suszone 50
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
b:35 t:5 w:119 676kcal
to samo z ryzem.mleko nie potrzebne juz.warzywa z tego co czytalem ryz z duzym ig jest wskazany w porach okolo treningowych a wazywa nie bardzo ze wzgledu na blonnik..
^^^^^ 5 posilek(potreningowy zarazem kolacja;/)
Ser twarogowy półtłusty 120
Oliwa z oliwek 20
Tuńczyk w wodzie 80
b:39 t:27 w:4 413kcal
weglowodany!dalbym wiecej tego tunczyka.i oliwa z oliwek w potreningowym nie bardzo czytalem rowniez iz weglowodanow na wieczor powinno byc jak najmiej gdyz pomagaj w odkladaniu sie tkanki tluszczowej tak nie chcianej przezemnie...zalezy mi na czystej masie oczywiscie w ramach rozsadku a tunczyka moze ze 100 ale nie wiem po co jak mam bialka wystarczajaco>?

ps:jeszcze raz prosze o wypowiedz znawcow..(bez obrazy nie uwazam ze sie nieznasz ale chcialbym wyjasnic kwestie sporne)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2614 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17596
"co jest dobrym zrodlem bialka na sniadanie "

rano potrzeba szybkowchłanialnego białka żeby zatrzymać nocny katabolizm.a ani w mleku ani tym bardziej w owsiance go nie ma;p (tzn jest ale slabej jakosci)

"nie da rady miesa bo nie przeukne tyle a z margaryna masz racje lepiej maslo:)thanks "

100gram miesa to przeciez malutko;p ladnie bys pokroił i by poszło

"to zamiast ryzu makaron albo ryz brazowy? "


moze byc makaron(razowy bądź z mąki durum),kasze,ryż brązowy,paraboliczny


" tego co czytalem ryz z duzym ig jest wskazany w porach okolo treningowych a wazywa nie bardzo ze wzgledu na blonnik.. "

a z tego co ja slyszalem to wysokie ig mile widziane jest w potreningowym.warzyw unika sie jedynie w potreningowym,a przed mozna śmiało jeść,przeciez przedtreningowy jesz okolo 1,5h prze treningiem

"weglowodanow na wieczor powinno byc jak najmiej gdyz pomagaj w odkladaniu sie tkanki tluszczowej tak nie chcianej przezemnie...zalezy mi na czystej masie oczywiscie w ramach rozsadku a tunczyka moze ze 100 ale nie wiem po co jak mam bialka wystarczajaco>? "
zgadza sie ale po treningu węglowodany są niezbędne.jedz je,ale musisz uważać żeby we wcześniejszych posiłkach nie przekroczyć ich zpaotrzebowania.co do bialka to owszem jest go sporo ale w potreningowym trzeba jak najszybciej dostarczyc bialko a w twarogu znajduje sie wolno przyswajalne bialko co uniemozliwia szybkie dostarczenie bialka.od razu po treningowym idziesz spac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
rano potrzeba szybkowchłanialnego białka żeby zatrzymać nocny katabolizm.a ani w mleku ani tym bardziej w owsiance go nie ma;p (tzn jest ale slabej jakosci)to w czym mozna znalezc te szybkowchlanialne bialko??



100gram miesa to przeciez malutko;p ladnie bys pokroił i by poszło tak to malutko ale jak wstaje do pracy to nie bede gotowal piekl miesa,robil sniadania przygotowywal sie bo bym musial 2h przed wstac


moze byc makaron(razowy bądź z mąki durum),kasze,ryż brązowy,paraboliczny no tak taki mam zamiennik


" tego co czytalem ryz z duzym ig jest wskazany w porach okolo treningowych a wazywa nie bardzo ze wzgledu na blonnik.. "

a z tego co ja slyszalem to wysokie ig mile widziane jest w potreningowym.warzyw unika sie jedynie w potreningowym,a przed mozna śmiało jeść,przeciez przedtreningowy jesz okolo 1,5h prze treningiem a nie przed treningiem wolno sie rozklada i przez okres treningu mamy wystarczajaco b?

"weglowodanow na wieczor powinno byc jak najmiej gdyz pomagaj w odkladaniu sie tkanki tluszczowej tak nie chcianej przezemnie...zalezy mi na czystej masie oczywiscie w ramach rozsadku a tunczyka moze ze 100 ale nie wiem po co jak mam bialka wystarczajaco>? "
zgadza sie ale po treningu węglowodany są niezbędne.jedz je,ale musisz uważać żeby we wcześniejszych posiłkach nie przekroczyć ich zpaotrzebowania.co do bialka to owszem jest go sporo ale w potreningowym trzeba jak najszybciej dostarczyc bialko a w twarogu znajduje sie wolno przyswajalne bialko co uniemozliwia szybkie dostarczenie bialka.od razu po treningowym idziesz spac?
zalezy z godzinka czyli tunczyk ser chcudy zly na wieczor wiec co dobre?weglowodan pozyskam z owocow jak pisalem wczesniej zapomialem je wstawic z rana i po treningu lecz po treningu z jednego banana(a jak sie nie myle powinno byc 1g/kg masy wegli po treningu ale sie boje odkladania sie dalszego tkanki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2614 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17596
szybkowchlanialne bialko:jaja,ryby,mieso.
po treningu dobry tunczyk.
przed samym snem dobry twarog.
wegle z owocow to wegle proste nijak majace sie do wegli zlozonych z ryzu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
szybkowchlanialne bialko:jaja,ryby,mieso. no to mam na sniadanie 3 jaja
po treningu dobry tunczyk.tak przeciez mam
przed samym snem dobry twarog. tez tak mam
wegle z owocow to wegle proste nijak majace sie do wegli zlozonych z ryzu ja nie kwestionuje tego ale sa zle po treningu?>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
sorki nie wiem jak edytowac... oki jak bys mogl mi ja poprawic zamienic poprostu te skladniki dowalic jakiegos banana,owsianka na sniadanie to prawie kazdy je:D zamiast ryzu przed treningiem jakaas kasze badz makron na wieczor zamiast tuna makrela git?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2614 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17596
"szybkowchlanialne bialko:jaja,ryby,mieso. no to mam na sniadanie 3 jaja "

ale tam pisalo pod sniadaniem pisało: "zamiast jaj i chleba owsiane platki " to mnie zmyliło;p

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"po treningu dobry tunczyk. tak przeciez mam " tak ale dałbym go więcej jak juz pisałem;p

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"wegle z owocow to wegle proste nijak majace sie do wegli zlozonych z ryzu ja nie kwestionuje tego ale sa zle po treningu?"

są dobre bezpośrednio po treningu ale gdzies po 30-40minutach musisz zjesc węglowodany złożone(w tym przypadku ryż biały)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"na wieczor zamiast tuna makrela git?"

tuna niech zostanie bo jest chudsza od makreli a po treningu unikamy tłuszczy.dlatego niewiem czemu nie napisalem ci zebys z potreningowego wyrzucil oliwe,moje przeoczenie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
^^^^^ 1 posilek
Mleko spożywcze 1,5 % 300g
Jaja kurze(3) 180g
Chleb żytni razowy 75g
owsiane platki 100g
rodzynki-(garsc niewiem ile to z 50g tak?)

^^^^^ 2 posilek(w pracy)
Chleb żytni razowy 150
Szynka z piersi kurczaka 100 (moze te mieso ale watpie)
Maslo 10g
pomidor,ogorek salata moze owoca jakeigos


^^^^^ 3 posilek(kolo 15)
Ryż biały 100
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 150
Oliwa z oliwek 20g(to chyba lyzka tak?)
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
(zamiast cyca rybka panga/mintaj czy cos)


^^^^^ 4 posilek(przedtreningowy kolo 18 )
Ryż biały 100 (lub makron,kasza,ziemiak)
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100
Rodzynki suszone 50
Mleko spożywcze 1,5 % tłuszczu 200
^^^^^ 5 posilek(potreningowy zarazem kolacja;/)
Ser twarogowy półtłusty 120
Tuńczyk w wodzie no to ze 100g bo bialka mam wystarczajaco
miod slyszalem ze dobry a mam na stanie 1l prawdziwego tylko czy to nie sharoza?
ryzu juz nie dam rady zjesc chyba:D
i jak git>?nie wiem jak to sie teraz ma z proporcjonalnoscia ale jak cos to sie proporcje wyreguluje jak cos zle to popraw i wwal skladnik bo tak to bede w nieskaczonosc poprawial..


aa i te platki owsiane 100g to wazone przed zrobieniem nie?bo jak dzis patrzylem na 500g to strasznie duzo a to pecznieje(chyba ze mozna bez cieplego mleka?)to samo pytanie z ryzem:) z gory dzieki majbach bo nikt inny nie jest sklonny pomoc:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2614 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17596
ryz biały tylko potreningowo(wysokie ig),w reszcie poisłku brązowy lub paraboliczny,lub oczywiscie kasze,makarony.
robiłbym wszystko zeby ten ryz w potreningowym zjesc.
tak miod w malutkich ilosciach od razu po treningu ewentualnie.

wszystko wazy sie przed obróbką,czy to płatki czy to ryż czy to mięso.

powodzenia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosba o pomoc w ulozeniu diety

Następny temat

Alkohol - który najlepszy dla odchudzającego się?

WPC zestaw