SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA DO SPRAWDZENIA!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 580

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 205
Siemka, tutaj Ektomorfik, 190cm 70kg. Nie będę się rozpisywał, po prostu moim celem jest masa. Moje zapotrzebowanie to około 3400kcal więc podbiłem do 4000. W sumie to wyszło 3400 ale proszę was o propozycje tego jednego posiłku i o skorygowanie diety, bo spodziewam się, że może być troche lipa. Pozdro.




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
300 kcal na + wystarcz, stopniowo zwiększając, obserwuj organizm.
Będziesz wiedział kiedy interweniować.

Białka możesz nie co uciąć, zwiększ ilość tłuszczy.
Brakuje ich, masz zaledwie 20 g Oliwy z Oliwek, to nie jest jedyne źródło zdrowych tłuszczy.

Masz wiele produktów do wyboru jak:
Awokado, Nasiona, orzechy różnego rodzaju, migdały, orzechy włoskie, nerkowca.
Olej lniany, kokosowy i.t.d

200 g ryżu w jednym posiłku to nie za dużo dla Ciebie?
Gdzie owoce? Warzywa możesz dodawać do każdego posiłku.

Tak jak w poprzednich tematach, nie doprowadź do monotonni jadłospisu.
Urozmaicaj posiłki, aby zapewnić organizmowi odpowiednie składniki odżywcze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 205
No myślę, żeby zamieniać ryż z frytkami na przemian. Co do warzyw to nie ma problemu. 200g ryżu to troszkę za dużo, muszę się szczerze mówiąc troszkę zmusić. Jak z owocami? Do których posiłków najlepiej? Ile tłuszczy dodatkowo do diety? A co do kalorii, to szczerze wątpię żeby 300 coś zdziałało. Nie chce tu przeskakiwać twojej wiedzy ale wole już dodaćdo tych 4tyś. (w tłuszcz wątpię żeby cokolwiek poszło). Dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 8 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnej porady dietetyka, dieta zostanie opracowana precyzyjnie dla Ciebie.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Rób jak uważasz. Możesz zacząć od 300 kcal, stopniowo zwiększając.
Taka nadwyżka, może spowodować nie chciane efekty. Po prostu obserwuj organizm.

Jakimi frytkami?
Masz wiele cennych źródeł węglowodanów, kasza gryczana, ryż brązowy, parbolied, basmati, kasza jęczmienna, makaron razowy, makaron z pszenicy durum, płatki owsiane, ziemniaki.

Pamiętaj, że nie tyje się od tłuszczy, tylko od nadwyżki kalorycznej w diecie.
A tłuszcze musisz podbić, owoce możesz jadać jako np: przekąska pomiędzy posiłkami.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zatłuszczone plecy zanadto?

Następny temat

Jak szybko uzyskać dobre efekty ?

Fruzelina