SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA DO OCENY

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2362

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 809
Okej czyli po tych wszystkich poprawkach będzie dieta ok ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 273 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3353
Jeżeli zapotrzebowanie jest dobrze wyliczone to jest całkiem ok, warto jednak urozmaicic sobie posiłki aby nie jeść codziennie tego samego, kolejna sprawa to warzywa których nie uwzględniłeś w diecie, warto je wprowadzić do jadłospisu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 809
Chętnie bym je wprowadził ale nie za bardzo przepadam za nimi ;0
Nie chce tworzyć kolejnego tematu więc spytam tu czy odzywkę którą tu wymieniłem można stosować raz po treningu a drugi raz wieczorem jako taki domowy gainer gdy będzie za mało kalorii zjedzonych ?


Zmieniony przez - nowynatrening w dniu 2020-05-11 11:13:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 273 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3353
Niestety ale trzeba będzie się pogodzić z warzywami, są one bardzo cennymi składnikami odżywczymi. Można uzywać WPC po treningu, generalnie odżywki białkowe mają na celu uzupelnienie białka w diecie jeżeli jest taka potrzeba, natomiast sama odżywka białkowa nie może stanowić jednego posiłku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 809
Okej dziękuje za pomoc wszystko już wiem teraz czas zamówić WPC :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 273 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3353
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 809
Przejrzałem ten posiłek 3 jak mówiłeś i takie smoothie wymyśliłem może być ?


Moje zapotrzebowanie z kalkulatora żeby grubnąć pokazuje 3000kcal , 114g białka , 417w , 101t a ja dostarczam tyle to dobrze czy nie ? \





Zmieniony przez - nowynatrening w dniu 2020-05-11 17:56:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 273 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3353
Ten cukier to wywal, owoce same w sobie są słodkie dodatkowo 10g białka też zrobi swoje w smaku.

Jeżeli na celu jest budowanie masy mięsniowej do swojego zapotrzebowania dodajesz 200-300kcal
natomiast jeżeli redukcja, obcinasz 200-300 kcal

W makro przyjmujesz 2g białka, 1-1,5g tłusczy na kg masy i reszte dobijasz węgle.



Zmieniony przez - Fearsome w dniu 2020-05-11 18:28:04
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 21 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 809
Okej pasuje wszystko mam troszkę więcej niż 200-300kcal ale to chyba nie problem ? A ta dieta tak mniej więcej do ilu kg mnie wyciągnie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7903 Napisanych postów 80444 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 680141
Nie możesz znowu mieć zbyt dużej nadwyżki kalorycznej bo będzie przybierał w tłuszcz .Pozatym nie patrz tylko na wagę ciała gdyż waga łazienkowa z pewnością stanowi pomocne urządzenie w monitowaniu przebiegu budowy masy mięśniowej/redukcji, jednak nie jest w tej kwestii wyrocznią. Pod ręką zawsze należy mieć lustro i miarę krawiecką. Warto też pamiętać, że przyrost/ubytek masy ciała nie musi mieć liniowego przebiegu, a niekiedy ma wręcz charakter skokowy: okresy konsekwentnego wzrostu masy czy tez spadku poziomu tkanki tłuszczowej przelatają się z okresami krótkiej stagnacji.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dalsza redukcja czy juz masa?

nutloveb