SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DIETA, MASA MOC KIEŁBASA (16 lat 74 kg, opona rośnie )

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 973

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 84
Witam ! Od 4 tygodni stosuję dietę na masę ułożoną przezemnie. Staż treningowy: Zacząłem sporadycznie od Sierpnia 2014 do stycznia, od końca stycznia do 20 lutego miałem przerwę z powodu kontuzji ( sporty zimowe ). Wróciłem lecz z ułożona dietą ( amatorsko? nie wiem pierwszy raz układałem ) Mam problem, gdyż wydaje mi się że zalewam się tłuszczem, a mało mięsnia mi przybywa, a minowicie obserwuje swój brzuch i gdy siedzę dolna opona juz dość zle wygląda, lecz gdy stoję dolne mięsnie widać i ta opona się jakaś dziwna wydaje. Proszę o skorygowanie mojej diety.
Trenuję:
Pon: Klatka 4 ćwiczenia po 10 powt.
Barki to samo i brzuch również
Wtorek przerwa
Środa Plecy, biceps, brzuch
Czwartek przerwa
Piątek nogi triceps brzuch
I tak w kółko trening przerwa :)
Wszędzie robię po 4 serie na każdą daną partię.
Oto moja dieta:

Ogółem 3570kcal

POSILEK WW BIALKO FAT kalorie
Płatki owsiane górskie 68 12 7.2 378
100g
Mleko 250 ml 14 7,5 3,75 130


Chleb pełnoziarnisty
4 kromki 53,9 6,7 1,8 237
Szynka 2 plastry 0,5 5 0,6 28
Pomidor 4 plastry

Serek wiejski 250g 8,5 46 0 225
Jablko starte 10 0 0 40
Banan x2 52 3 1 180


Ryż 100g 76,8 7,1 1,9 322
Pierś z kurczaka 0 25 1,8 120
Oliwa z oliwek 4 lyzki 0 0 40 320
Warzywa gotowane


Banan x2 52 3 1 178
Płatki owsiane górskie
100g 68 12 7.2 378
Mleko
Wafle ryzowe 2x 16 2 0,5 80

Ser biały 250g 9 45 3 225
Jogurt Naturalny 10,7 9,5 7,1 145
Szczypiorek
2 jajka gotowane 2 26 22 310
2 kromki chleba 36 4,2 1,5 150

OGÓŁEM: 444 216 100 3560

Jem 3 razy w tygodniu pierś z kurczaka, 1 raz wołowinę i w piątek dorsza ( filet). Reszta podobnie czasem tuńczyk wleci zamiast dużej ilości sera białego. Proszę o porady dotyczące diety jak z makroi co może być powodem mojego zalewania się brzucha :) Pozdrawiam !!




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 374 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5113
Jakie masz zapotrzebowanie kaloryczne ? Aeroby dorzuć po treningach skoro Cie zalewa na dole brzucha.
Ps. strasznie ciężko czyta się taką skopiowaną tabelkę z kalkulatora żywieniowego, zrób coś z tym.

Zmieniony przez - jjfight w dniu 2015-03-26 00:36:14

Zmieniony przez - jjfight w dniu 2015-03-26 00:38:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 50 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1441
Suty masz ginekomastyczne?
Plan ćw można sobie w buty włożyć co by być wyższym. Masz dopiero 15 lat więc nic sensownego nie zbudujesz. Teraz tylko ogólnorozwojówka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 84
Zapotrzebowanie kalorycznie to 3100kcal dziennie. Wzrost 187cm.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 84
Proszę o zamknięcie rozpisałem się o wiele wiecej w drugim temacie :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

smażenie/prażenie bez tłuszczu

nutloveb