SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DEE-JAY / Dziennik / W Drodze Po Wakacyjną Forme str. 45!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 112678

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez obliques z działu Dzienniki treningowe dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2855 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 24878
Witam, dla tych ktorzy nie sledzili poprzednich dzienników:

http://www.sfd.pl/temat438110/

http://www.sfd.pl/temat462161/


Bartek, lat 21, 18.05.1987


Krótko na temat: Bedzie to moj pierwszy w zyciu trening silowy. Do tej pory cwiczylem tylko "na mase". Oczywiscie nie odbiegam od swoich pogladow ze liczy sie dla mnie tylko sylwetka, ale w ramach odpoczynku od 5 dniowych treningow, w ktorych kazda partia byla 2x w tygodniu, teraz bede robic 3 dniowy trening ktory bedzie sie skupiac na poprawieniu sily w siadach/ciagach/wyciskaniu. Nie wiem jak sobie zapelnie te 2 dni wolne od silowni, moze zaczne w koncu pisac prace licancjacka, natomiast bedzie trudno

WYMIARY:

Wzrost - 180cm
Waga - 80kg
Pas - 78cm
Klatka - 110cm
Barki - 130cm
Biceps - 39cm
Udo - 59cm

WYNIKI SIŁOWE (Rekordy):

Plaska - 135kg x 1
Siad - 145kg x 1
Martwy - 170kg x 1

CELE:

Nie mam celow co do wynikow silowych, ale fajnie byloby wyciskac chociaz ze 140, siadac 160, i ciagnac 180 to sa cele ktorko terminowe, dlugo terminowe, czyli do wakacji, waga - 90kg na full wypas rzezbie

PLAN TRENINGOWY:

No i to jest wlasnie niespodzianka made by Kuba





Plan niby 3 dniowy, niby niepozorny, ale to TYLKO SZKIC, i do tego co tutaj Jakub nacudowal dodam oczywiscie cos od siebie, a mowiac cos od siebie mam na mysli plecy polaczone z barkami w srode, i bedzie to istny zajazd, duze ciezary, duza liczba powtorzen, duza liczba serii, w koncu masa nie spi dojdzie jescze biceps i tricpes w mojej wersji, ale to bedzie mozna sledzic na bierzaco bo nie chcialo mi sie psuc tego jakze ladnie wygladaajacego szkicu swoimi ciwczeniami

DIETA:

Poniedziałek - Piątek:

Śniadanie: Placek z płatków owsianych, 2 jajka, 2 łyżki miodu,
Obiad: Piers z ryzem i warzywami
Obiad2: Piers z makaronem sojowym po chinsku
Obiad3: Ryba z ryzem i kukurydza lub Piers z ryzem i kukurydza
Kolacja: Jajecznica z 7 jajek, na grzankach, z poledwica/szynką/salami

Weekend:

Pizza Hut, Mc Donald, KFC, Burger King, Kebab, Chinczyk, Domowe Obiady, oraz inne zdrowe jedzenie

SUPLEMENTACJA:

No wlasnie.. i tu moze pojawic sie pewien problem poniewaz aktualnie jestem bez kasy i do dyspozycji mam No Xplode oraz Xtreme stacka, NO-X juz podjadam.. Generalnie czekam na kase, wiec za okolo tydzien powinienem dokupic: bialko, carbo, anabolic window, vitaminy z olimpu, oraz glukozamine + msm z treca, jakies mono i cynk bo oprocz tego ze bede robic sile, musze dodac chociaz troche masy wykorzystujac dluzsze przerwy miedyz treningami na regenracje.. bo 90kg do wakacji bedzie ciezko zorbic..

AKTUALNE FOTY:









FILMY:










Zapraszam do śledzenia, komentowania, wypowiadania sie, krytykowania, pisaniu swoich uwag odnosnie diety/treningow/techniki itp.

START - 23.02.2009r.

Zmieniony przez - Dee-Jay w dniu 2009-02-23 00:26:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
1szy

bedzie dobrze... a jak nie to bedziemy korygowac
kwestia wlasnie czy nie za mocno klatka jak na poczatek.
jakby rozpisywac na wieksza ilosc tyg to mozna i zaczac 80kg, ale liczymy na to, ze zmienione rozgrzewki ... juz nie bedzie 100 x10 spowoduja to, ze lzej zostana zrobione serie docelowe.
Ciagi lekko bo jak pamietacie Dee sie roz***al wiec ciezary bardzo male
a siady ... idziemy do przodu i nie ma ****a
powodzenia i jako ktos w rodzaju trenera bede sledzil
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3108 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38536
Kuba_SnK - Ja byłbym pierwszy ale nie wiedziałem czy skończył pisać
to jak coś o******* jest na Ciebie

Dee-Jay - Już 3 dziennik , szybko lecisz z nimi nie lepiej zrobić jeden a długi ? . Mimo wszystko, wszystkie mi się bardzo podobały.

Powodzenia !



Zmieniony przez - Volferine w dniu 2009-02-23 00:33:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
bardzo dobra jakosc miesa moim zdaniem
masuj masuj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49717 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
lepsze chyba oddzielne bo w jednym to sie wszystko zaczyna rozmywac
ciezko cos znalezc.

Rozgrzewki na ten tydzien bez serii docelowych:
poniedzialek:
siad 20/10,10 ; 50/8,8
stojaki 85/8
lawka 20/10 ; 60/10 ; 75/4
waski 80/4

sroda:
ciag: od razu od 50
dociagania: od razu na 60

piatek:
siad: 20/10,10 ; 50/8,8 ; 65/8
lawka: 20/10 ; 60/10 ; 80/5
dociski: 100/4
hantle: sam juz wiesz jak ... ale nie wiecej niz 3 serie rozgrzewkowe


EDIT:
i z tymi cwiczeniami co Ci dalem wolna reke to pamietaj:
tricepsy zacznij lekko ... i nie przesadz z iloscia cwiczen na plecy
i wszystko masz robic dokladnie technicznie, a w szczegolnosci ciagi - zebys nie robil od niechcenia bo wtedy latwiej o kontuzje

Zmieniony przez - Kuba_SnK w dniu 2009-02-23 00:43:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Tak z ciekawości, a ile kalorii w tej diecie zakładasz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2007 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16319
dobrze to wygląda będę wbijać powodzenia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2855 Wiek 33 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 24878
Volferine: Jak juz psialem, lubie miec wszytsko w jendym miejscu, pozatym czytelnik tez ma sie nie gubic posrod 80 stron dziennika w ktorym juz 3 razy zaczynalem np z nowym planem, nowymi suplami itd. lepiej miec ladnie wystzsko po kolei napisane i tyle

FightOrDie: dzieki, jak skoncze ten plan to zaczne typowa masowke oraz jakis cykl na "odzywkach" jelsi fundusze pozwola, wiec 90kg do wakacji jest w sumie realne, aczkolwiek bardzo trudne do uzbierania;)

Kuba: Trica zaczne lekko, dzis na 40kg sobie francuza skoncze wiec bedzie lajt w sumie, a na plecy i barki bedzie lacznie 7 cwiczen seria przeplatana, nie liczac martwego czyli martwy, wycisk na sztandze, drazek, wycisk na hantlach, wioslo, unoszenie ramion w bok, sciagnie drazka do plecow, unoszenie w opadzie tulowia.. cos sie omysli

Obli: Jak wrzucisz w koncu zdjecia do bloga to Ci powiem a powaznie to gdy pepo ukladal ta diete to miala lekko ponad 4500kcal, ale zawsze nie wyrabialem sie z jednym posilkiem wiec "na papierze" niby4, ale bedzie ok. 3500kcal nie licac odzywek (duze ilosci carbo w ciagu dnia, bialko na noc, AW po treningu) oraz sokow i warzyw, wiec wyjdzie ponad 4 na pewno

Rasper: Dzieki

Zmieniony przez - Dee-Jay w dniu 2009-02-23 11:30:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1636 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 58446
Powodzenia,
czasem wpadne popatrzeć jak Ci idzie

Postepy zrobiles naprawde duze,
zaczynasz wygladac,
co raz lepiej jest

pozdro,
Pres.

'5 serii to zdecydowanie za dużo. Chyba, że na dopingu jedziesz.'

WE LOVE YOU !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 8441 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 59133
Z przyjemnością śledzi się takie dzienniki Powodzenia życzę

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 433 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6319
oczywiscie bede sledzil tak samo jak i stary dziennik - z partyzanta
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do wglądu i poprawy

Następny temat

kupilem sobie lawke keltona i ...

sosy