SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DEE-JAY / Blog / PODSUMOWANIE + ZDJECIA str. 34

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 54784

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2855 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24875
O Mnie
Bartek, lat 21, student, trenuje od 3 lat.

Początek
Witam, na poczatek kilka slow o mnie, w sumie nie kilka lecz sporo, wiec bedzie troche czytania.. Na SFD jestem od dluzszego czasu, raczej jako czytelnik. Swoja przygode z "kulturystyka" rozpoczalem w klasie maturalnej 3 lata temu, kiedy to po tym jak wszyscy ważylismy sie u szkolnej pielęgniarki dziewczny z klasy slysząc moją wage 53kg (przy wzroscie 180cm) smialy sie ze mnie ze waze mniej niz one. Wtedy cos sie we mnie ruszylo i powiedzilem ze jeszcze kiedys zobacza.. Zaczlem zdrowiej jesc, chodzic na silownie 5 razy dziennie, nie majac bladego pojecia o odzywianiu, treningu, regeneracji itd. Wydajac mase kasy na odzywki efekty byly mizerne. Z Pomoca przyszedl Pepis, pomogl mi ulozyc jakis normlany trening, powiedzial co jesc czego nie i tak sie zaczelo... 53kg chłopak wyciskający na klate 60kg, wygladajacy jak przecinak zaczynal robic postepy..





Szczyt Formy
Po 2,5 roku systematycznych trneingow przytylem 26kg, i z 53kg doszedlem do 79. Podobal mi sie sam fakt ze ludzie nie poznaja mnie na ulicy. Nigdy nie cwiczylem pod sile wiec skutki uboczne w postaci rekordow na klate byly i sa malo wazne. Nigdy nie obchodizlo mnie ile wyciskam, podnosze, interesowal mnie tylko wyglad. Nigdy tez nie mierzylem obwodow (raz musailem) poniewaz cwicze "na lustro" i tam widze moje postepy, nie musze sie mierzyc 4 razy dziennie i zapisywac ze poszlo mi 4mm w lapie...





Obecnie
Niestety, jak wiele osob chcialem za szybko osiagnac cel bycia wiekszym i na treningu po podniesieniu 120kg 2 razy, opuszczalem sztange w dol i naderwalem miesien klatki piersiowej, co wykluczylo mnie z jakichkolwiek treningow, poniewaz nie moglem podniesc i prawie ruszyc prawą ręką. przy podnoszeniu 60kg na sztandze ból byl taki ze dalem sobie spokoj z treningami. Niestety wyszedlem z glupiego zalozenia ze skoro nie cwicze to dam odpoczac zoladkowi i koniec z jedzeniem 5-6 posilkow dziennie, czas pojesc przez wakacje 3 posilki jak normalny czlowiek. Gotowac mi sie nie chcialo wiec jadlem CODZIENNIE kebab, pizze, gyros, mc donalda, kfc, nie bylo dnia zebym nie zjadl conajmniej 2 z tych rzeczy. efekt? bez treningu i diety jedzac taki shit schudlem 5kg, a po wczasach za granicą, plywając 5-6 godzin dzienie kolejne 2kg. Po tej przerwie od nastepnego poniedzialku zamierzam wrocic na silownie, odrobic to co stracilem i dolozyc jeszcze wiecej kilogramow... Teraz wyglada to niestety tak..





CEL

SZCZYT FORMY / OBECNIE / DO KOŃCA ROKU

Wzrost - 180cm 180cm 180cm

Waga - 79kg 72kg 85kg

Wycisk - 120x1 90x2 135x1

Martwy - 170x1 130x1 185x1

Przysiad - brak brak 140x1

Podkreślam, ze kompletnie nie interesują mnie wyniki siłowe, jednak czym byłby trening gdyby nie bylo jakiś ustalonych celów.. Dlatego "dla zabawy" okreslilem takie wlasnie cele. Nigdy nie robilem przysiadow, dopiero od kilku tygodni ucze sie siadac poprawnie ze smiesznymi ciezarami. Jedynym cwiczeniem ktore robie silowo jest martwy, tak dla wlasnego widzimisie.





Trening

Trening ulozylem sobie pod siebie, korzystając ze starych treningów ktore ukladal mi Kuba (Kuba_SnK). Klatke zaczerpnalem z forum dlatego ze robilem juz wiele treningow na klate natomiast 5-10-15 jeszcze nie.. typowo silowy nie jest, wiec moge sprobowac. Przysiad? Tak samo jak martwy, po drobnych modifikacjach Zaczynam smiesznymi ciezarami i stopniowo bede wchodzic na wieksze.





Dieta

Dieta rozpisana przez mojego kolege Pepisa (PePoNeNt)

1. omlety z 3jaj i 150g platkow owsianych do tego rodzynki,orzechy(po szczypcie) i świeże owoce np jablko, banan, truskawki czy jagody. na malym ogniu pod przykrywką smazone.
2. sałatka tuńczyk w sosie wlasnym, ryż, pomidor, papryka, ogorek, kukurydza, groszek
3. 150g kurczaka z ryżem 100g i warzywami
4. gofry z platkow owsianych 150g i 3jaj plus cynamon i miód, zmiksowane wszystko i do gofrownicy.
5. 150g ryby z ryżem 100g i warzywami
6. 100g makaron z twarogiem 200g i śmietaną

Odżywianie - podsumowanie:
- białko 241,77 g
- tłuszcz 103,73 g
- węglowodany 556,83 g
- kalorie 3973,40 kcal - + kcal z plynów pitych w ciagu dnia i dodatkow ktorych nie liczyłem i bedzie ponad 4tys kcal

Udział procentowy
- białko 3,22 g/kg - tu liczymy 10% strat wiec bedzie akurat
- tłuszcz 1,38 g/kg
- węglowodany 7,42 g/kg
- kalorie 52,98 kcal/kg

warzywa/owoce do kazdego posiłku zeby normalizowac srodowisko kwasowo zasadowe i zwiekszyc przyswajanie makroskladnikow z pożywienia.

Na koniec fotka z przed poltora roku jesli sie nie myle





Przewidywany Start - 29 wrzesien LUB 6 pazdziernik

Zapraszam do sledzenia i udzielania sie. Pozdrawiam DJ

Zmieniony przez - Dee-Jay w dniu 2008-09-24 01:28:20

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45040 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
pierwszy

powodzenia i bede sledzil
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1990 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 51121
Napisz jaka suplementacja..na priv
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45040 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
a spadkami sie nie martw ... pomysl co ze mnie zostalo na wakacjach ... i wagowo, i silowo , ale za 3-4tyg pokaze, ze odrodzilem sie jak Feniks z popiolów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ASNF Moderator
Ekspert
Szacuny 3144 Napisanych postów 39212 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 478490
fajna sylwetka

SOG

bede śledził dziennik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1650 Wiek 44 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29299
Fajnie opisane sog..

Trza być twardym, nie miętkim!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2855 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24875
Dodam jeszcze, bo moze troche niewyraznie to wyglada ale trening jst taki:
Pon - Klatka, bic
Wt - Barki, tric
Sr - Plecy
Czw - Klatka, bic
Pt - Barki Tric

Ostatnie udkoumentowane wejscie na silownie mam 26 czerwca, ale mozna powiedziec ze przerwe mialem dwumiesieczna. Mam nadzieje ze na silowni nie zlapie dola i patrzac na sztangielki ktore kiedys podnosilem na lacjie po 10 razy nie bede myslal "noo jeszcze z miesiac i wezme na raz" bo jak teraz bylem sprawdzic co ze mnie silowo zostalo to wynikami sie alamalem

No ale Kuba tez po spadkach, podnosi jakies tam niewielkie ciezary jak np. 180kg na przysiad, czy 120 na lawke , to nic ze ja za rok tyle nie usiade ale warto sie podbudowac ze komus tez spadlo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 51295
Witam

Fajny tytuł.

Sog za włożoną pracę i bdb sylwetkę

Pozdrawiam

Powrót do korzeni :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 3371 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45650
niezle zaprezentowane, sylwtka estetyczna, bede zagladal, pozdro!

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2855 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 24875
kris: ile masz wzrostu??

Bo patzrac na Twoje wymiary. tez postanowilem sie smierzyc dla porownania. Nastepny raz bedzie po skonczonym treningu, czyli koniec roku/poczatek nowego.

Pas - 76
Klatka - 101
Barki - 122
Bic - 37
Udo - 54 (nigdy nie cwiczone nogi, teraz to zmienie)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 3371 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45650
wzrost 185cm, nogi tez cwicze dopiero od 4miesiecy. Zapraszam tez do mojego dziennika treningowego, tam jest troche wiecej opisane.

Zmieniony przez - kris4real w dniu 2008-09-24 12:41:36

Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever." - Lance Armstrong
http://www.sfd.pl/kris4real_/,_VE_GOT_DA_POWER_-_NATURAL_POWER__ALTERNATYWNA_DROGA_ATAKUJE_-t434668.html
TRENING HST: http://www.sfd.pl/HST_-_Reaktywacja-t507030.html
DIETA: http://www.sfd.pl/DIETA__NIEZBĘDNY_ELEMENT_ZDOBYWANIA_SIŁY_ORAZ_MASY_MIESNIOWEJ-t507414.html 

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

zajrzyj

Następny temat

Czy nie za dużo cwiczen?