SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DECADURABOLIN PROLONGATUM

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 7464

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1047 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4955
witam
mam 10 strzalow deki 200mg i 10 strzalow prolongatum
dobry bedzie taki cykl?? jak to wziąć
1-10 200mg deki
1-10 100mg prolo
a moze wiecej prolo ale to do 15 bo wiecej nie chce, czy po tym styka 15 klomidu i ile nolvyyyyy ??

Z GÓRY WSZYSTKIM DZIEKIIIII !!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
radze Ci dobrze dokup teścia deka bardzo blokuje za mało teścia masz przyrosty też bedziesz miał większe a tescia musisz walić przynajmniej 200mg co 5 dni czyli wychodzi ok 300 na tydzien clomidu za mało masz 30 tabletek bys musiał miec ale poczekaj aż wypowiedzą sie specjalisci:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1047 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4955
30 tescia mi proponujesz ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3334 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 41247
prolo powinieneśbraćw takim cyklu 11-200c5d jeśli chcesz Dece ciągnąć przez 10 tygodni Clomidu by się przydało 30 tabsów

<<< j**ać hołotę która z psami w komitywie >>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
a i jeszcze jedno.... tescia wal o 1 tydzien dłużej niż deke a jesli chodzi o nolve to mysle że 10mg ED od początku do konca odbloku i 14 dni po ostatnim szczale tescia clomid
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1047 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4955
to ile to jest strzalow tescia jak 2 co 5 dni przez 11 tygodni no 30 jakby nie patrzył heh a nie moze byc mniej ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3334 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 41247
tak najlepiej chcesz mniej to Dece przez 8 tygodni ciągnij i wtedy teścia przez 9 i będzie mniej

<<< j**ać hołotę która z psami w komitywie >>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Osiagniecia masz oszalamiajace Moze bardziej skup sie na diecie i treningu a pzuniej mysl o koksie bo widze ze myslisz ze koks to cudowny srodek i urosniesz po nim jak prawdziwy kulturysta

P.S. Przy takich wymiarach nie powinno sie myslec wogole o koksie !! Ile Ty cwiczysz ze masz taka duza lape i wage ?? starz napewno marny ale za koks sie lapiesz juz !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1047 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4955
za dlugo by to trwalo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816


Ja bym to proponowal


Durny malolat ktory nie ma o nicyzm pojecia a tlyko chce se zdrowie z***ac przez koks !! Ban na doping i neich troche polazi w treningu i suplach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Po sterydy anaboliczne coraz częściej sięgają młodzi ludzie w osiedlowych siłowniach i klubach kulturystycznych. Skala tego zjawiska z dnia na dzień niepokojąco wzrasta. Stosowanie anabolików wynika z mody na piękne ciało. Wielu młodym ludziom zależy na uzyskaniu zgrabnej, muskularnej sylwetki. Wzorują się na zawodowych kulturystach lub "napakowanych" kolegach. Dobrze zbudowany mężczyzna oceniany jest jako atrakcyjny i silny. Zwiększa to jego szansę u kobiet i pracodawców. Budzi podziw rówieśników. Sylwetkę można wprawdzie "wyrzeźbić" regularnie ćwicząc, wymaga to jednak wysiłku i czasu. Zastosowanie anabolików to wygodna droga na skróty. Młodzi ludzie nie mają najmniejszych problemów ze zdobyciem substancji dopingujących, nazywanych przez nich często "koksem". Rodzice młodych ludzi "rzeźbiących" sylwetkę są zadowoleni, że ich dzieci zajmują się sportem zamiast pić piwo pod sklepem. Nie wiedzą, że chłopcy często zażywają przy tym sterydy. Tymczasem, zamiast wspomagać, środki te stopniowo rujnują zdrowie. Środki anaboliczne, wpływając na rozwój tkanki mięśniowej, powodują również patologiczny przerost mięśnia serca, które nie może prawidłowo pracować. Wywołują też zaburzenia w gospodarce tłuszczowej - znacznie spada ilość HDL (dobrego cholesterolu) we krwi. Wszystko to wyraźnie zwiększa ryzyko wystąpienia zawału serca, nawet u bardzo młodych ludzi. W wyniku nie kontrolowanego zażywania sterydów uszkodzone mogą zostać również nerki i wątroba. Nadmierna rozbudowa mięśni także może stać się przekleństwem. Osoby stosujące sterydy zapominają o tym, że efekt anaboliczny nie utrzymuje się wiecznie. Zarówno w trakcie "kuracji", jak i po jej zakończeniu trzeba intensywnie trenować, inaczej figura bardzo szybko "oklapnie". Niezadowoleni ze swego wyglądu młodzi ludzie decydują się wówczas na kolejne kuracje sterydowe - coraz trudniej jest im wyjść z błędnego koła, w którym się znaleźli.

Przeczytaj to a moze mozg cos zatrybi
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

LAJTOWY CYKL

Następny temat

Ma ktoś zdjęcia ginekomastii?

nutloveb