SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DAVID HOFFMANN

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 467

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 251 Napisanych postów 41358 Wiek 52 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 126211
OGÓLNE
Perfect Body:
 
Z racji tego, że nasz magazyn jest przeznaczony dla wszystkich entuzjastów zdrowia, nie wszyscy nasi Czytelnicy mogą Cię znać... - mam nadzieję, że im wybaczysz. Czy możesz powiedzieć nam coś o sobie?

David Hoffmann: 
Tak, oczywiście! Nazywam się David Hoffmann, mieszkam w mieście Koblenz w Niemczech. Mam 36 lat. Trenuję od ponad 20 lat i startuję w kategorii superciężkiej. Trzy razy wygrałem krajowe zawody w Niemczech i uzyskałem kartę PRO w 2015 roku, wygrywając kategorię ogólną na Mr Olympia Amatorów w Hiszpanii.

(...)

PB: 
Wyobraź sobie taką sytuację: Jesteś jedynym sędzią, na scenie masz Arnolda Schwarzeneggera, Lee Haney’a, Doriana Yatesa, Ronnie Colemana, Jay'a Cutlera, Phila Heatha — kto wygra i dlaczego?

DH: 
Wow! Jeszcze nigdy nikt nie zadał mi takiego pytania w wywiadzie. Trudne pytanie ... Wszyscy są wielkimi mistrzami na swój własny sposób. Oceniając ich z perspektywy sędziego IFBB, myślę, że Ronnie w sile wieku był najlepszy w historii. Gdybym jednak miał wybrać jedną sylwetkę według mojego upodobania, to byłoby to 

(...)

PB: 
Jak wygląda Twój obecny trening dzielony (mam na myśli podział na partie ciała, ćwiczenia, serie i powtórzenia)?

DH: 
Trening dzielony (przed zawodami):

PONIEDZIAŁEK: RĘCE, BRZUCH, KARDIO
WTOREK: BARKI, BRZUCH, KARDIO
ŚRODA: PLECY, BRZUCH, KARDIO
CZWARTEK: DWUGŁOWE UDA, ŁYDKI, BRZUCH, KARDIO
PIĄTEK: KLATKA PIERSIOWA, BRZUCH, KARDIO
SOBOTA: DZIEŃ WOLNY
NIEDZIELA: CZWOROGŁOWE UDA, Ł YDKI

PONIEDZIAŁEK:
Biceps: 

1.: Naprzemienne

(...)

PB: 
Możesz przedstawić nam jeden dzień ze swojego dziennika z sezonu masowego oraz z wycinki?

DH: 
Posiłek 1:
125 g ryżu
500 g 

(...)

PB: