SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DAJE DAJE I PRAWIE NIC

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1525

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 477 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5051
cwicze juz ponad 2 lata własnie koncze cykl z kreatyna 2 juz pierwszy był jakie 6 miechów temu nie wiem czemu ale jakos nabieram powoli masy a szczególnie na klatce piersiowej czemu tak jest
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17953
wiele moze byc powodow
dieta, regeneracja (w zasadzie jej brak), zly trening ...

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 477 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5051
regeneracja jest spoko to nie na bank trening moze napisze com?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 477 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5051
wiem tak cwicze 3x w tygodniu
PON

klata:
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3x 12,10,8,8
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3x 12,10,8,8
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3x 12,10,8,8

triceps:
WYCISKANIE “FRANCUSKIE” JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 3x 12,10,8
POMPKI W PODPORZE TYŁEM 3x 12,10,8
WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE 3x 12,10,8

brzuch:
SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO 3x 25,30,35

SR

nogi:
PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH 3x 12,10,8
PROSTOWNIE NÓG W SIADZIE 3x 12,10,8
WSPIECIA NA PALCE W STANIU 3x 12,10,8

barki:
Wyciskanie sztangi zza głowy 3x 12,10,8
Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3x 12,10,8
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x 12,10,8

brzuch:
SKŁONY W LEŻENIU PŁASKO 3x 25,30,35

PIA

plecy:
PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x 12,10,8
PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x 12,10,8
PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 3x 12,10,8

biceps:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI SIEDZAC PODCHWYTEM 3x 12,10,8,8
.UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT „MŁOTKOWY”) 3x 12,10,8,8
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 3x 12,10,8,8

Ramiona:
UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 3x 12,10,8,8
UGINANIE RAMION ZE SZTANGA NACHWYTEM STOJĄC 3x 12,10,8,8
UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 3x 12,10,8,8

oczywiscie ciezar jest zwiekszany ale w przypadku gdy robie 4 powtórzenie nie zwiekszam juz ciezaru robie tym samym co 3.DIETE JAKO TAKA MAM ALE NIE JEM ZABARDZO MIESA NIE LUBIE POPROSTU JEM DUZO BIAŁKA SERÓW JOGURTÓW KEFIROW I TAKIE TAM TEGO TO WCINAM STRASZNIE DUZO.CWICZE DO 1,5H NAJDŁUZEJ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 537 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8810
Odejmij jedno ćwiczenie od treningu bica i trica i dwa od przedramion, jedno ćwicznie z wyciskania na barki zamień na np: unoszenie sztangielek bokiem, dodaj ćwiczenie na dwugłowy uda. Jeśli tak ćwiczyłeś to problem pewnie jest w diecie lub jej braku.

(L)(L)(L)
United We Stand, Divided We Fall

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 537 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8810
Do treningu pleców dodaj ćwiczenie na prostowniki grzbietu i jedno z ćwiczeń na najszersze zamień na ćwiczenie na czworoboczny np: szrugsy lub ściąganie wyciągu do karku.

(L)(L)(L)
United We Stand, Divided We Fall

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 477 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5051
unoszenie bokiem sztangielek robiłem ale skonczyłem jakies 3 miesiace temu bo nic nie dawało a tylko nabawiłem sie kontuzji barka i przez cały marzec nie cwiczyłem.Odejme od tricepsa i bicepsa cwiczenia po jednym i co zostana mi tylko dwa i ja mam tymi dwona zmeczyc go miesnie?? nie cwicze dzien w dzien tylko 3 x w tygodniu wyciagu nie mam.Mój kolega cwiczy strasznie zle kompletnie nie ma pojecia o cwiczeniach i regeneracji a mówi ze zre w domu co sie da i rosnie elegancko a ja bardzo wolno
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 17953
"Odejme od tricepsa i bicepsa cwiczenia po jednym i co zostana mi tylko dwa i ja mam tymi dwona zmeczyc go miesnie??"

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 963 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18182
ty no ale w silowni nie chodzi o to zebys tak sie meczyl zeby ci oczy wylazily na wierzch i zebys niemogl sie ruszac nastenego dnia. za duzo cwiczen i jest zonk bo nie rosniesz, poza tymmoze nie jestes stworzony do silowni bo 2 lata to jednak jakies tam efekty juz sa.sprawdz diete zarzuc jakies suple duzo spij cwcz madrze a jak to nie da efektow no to raczej jakis inny sport
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
a co do tej kreaty jesz ?? kiedy ja jesz ? co i ile do niej pijesz??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 537 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8810
Wy***ka skoncentruj sie na prawidłowej technice ćwiczeń wtedy 2 ćwczenia na bica i trica wystarczą.

(L)(L)(L)
United We Stand, Divided We Fall

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ja wiedziałem że tak będzie... :(((

Następny temat

Potrzebuje pomocy!!

BF