SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Długotrwała kontuzja nadgarstka - lekarze nie są w stanie pomóc.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1528

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

21

Waga

89

Wzrost

176

Cel treningowy

redukcja

Staż treningowy na siłowni

4lata

Uprawiane inne sporty

Kiedyś bieganie, aktualnie nic

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full osprzęt siłownia

Dieta

od jakiegoś czasu skupiam się na tym by jeść zdrowo
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 77 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1342
Witam,
Mam problem z nadgarstkiem, szukałem porad u lekarzy i nic to nie dało. Ale zacznijmy od początku.
Studiuję informatykę, pracuje jako programista, przed komputerem spędzam 10h +, jednocześnie przed studiami byłem dosyć aktywny