SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Długość gryfu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1173

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 32
Witam. Jestem początkujący jeśli chodzi o tę dziedzinę sportu. Chcę zacząć ćwiczyć, mam już ułożony plan treningowy ale nurtuje mnie jedno pytanie:
Mam na oku Zestaw 52 kg DOMYOS, w którym jest 1 gryf 1,55 m (8 kg), 2 gryfiki 0,38 m (2 kg), 16 dysków żeliwnych (4 x 5 kg, 8 x 2 kg, 4 x 1 kg) i 6 blokad. I nie wiem czy ten gryf nie będzie za krótki? Czy to ma w ogóle jakieś znaczenie? Podejrzewam, że chodzi o to, ile ciężarów wejdzie na sztangę. Czy 1,55 m to nie za mało? Żebym potem nie żałował.

Dodam, że cały zestaw jest w bardzo atrakcyjnej cenie 319 zł, co przeliczając na pojedyncze ciężary jest świetną ofertą. Więc jak to jest? :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 63599
o duzo za malo

z 200 cm bedzie git

i nie chodzi o to ile na niego wejdzie tylko o rozstaw rak jaki mozesz zastosowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 4980 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 20263
nieno 200 cm kup sobie jesli masz szeroki rozstaw stojakow w lawce bo w innym wypadku to moim zdaniem wyrzucanie pieniedzy gryf 180 cm spokojnie wystarczy pzdr

"wygrywaj z pokora, przegrywaj z honorem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5115 Napisanych postów 58860 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 724428