SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Długi staż treningowy, małe doświadczenie.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1510

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1519 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12344
Witam. Ćwiczę od pół roku, lecz "bez głowy" (że tak powiem). Najpierw może powiem, jakie mięśnie mam zaniedbane: triceps, uda, łydki i wszystkie mięśnie pleców. Dużo angażowałem się w klatę (no bo najłatwiej, itd) Mam na siłowni ławeczkę, stojaki i 2 sztangi (jedną mogę regulować od 18 do 72kg a drugą od 59, 69, 85 i 113kg), 2 hantle po 5kg, drążek do podciągania.
Jeżeli chodzi o moje osiągnięcia to:
Wyciskanie na ławeczce płaskiej: 80kg (potrafię sztangą 59kg wycisnąć 12/10/8/6 powtórzeń)
Przysiad: 20 przysiadów ze sztangą 62kg (wziąłem kolegę na ramiona, ale nie dałem rady zrobić przysiadu bo waży 86kg :/)
Wycisk sztangi nad głowę: 62kg
Prawie codziennie biegam (o ile mi pogoda dopisuje) ok. 3km, lubię pojeździć rowerem (raczej rekreacyjnie, nie więcej niż 20km dziennie).

Ciężko określić mój plan treningowy, bo nie robię każdego tygodnia takich samych ćwiczeń codziennie, przykładowo poniedziałek: klata, biceps, barki, wtorek: plecy, triceps, przedramię, środa: klata, barki, biceps, czwartek: barki, przedramię, kark, triceps, itd, itp...

Zwracam się do was z prośbą o ułożenie mi planu treningowego na 7 dni. Teraz są wakacje, więc mogę spokojnie codziennie ćwiczyć.

Wydaje mi się, że to trochę nie w porządku z mojej strony, że dopiero się zarejestrowałem i już proszę o porady, ale mam nadzieję, że dobrze po mnie pojeździcie i zmotywujecie do sumiennego treningu.

Niedługo zamierzam sobie odlać (z ołowiu) dodatkowe cztery 2,5 kilogramowe krążki do hantli, ale na razie mi się nie śpieszy.

Ps. Posiadam jeszcze expander, lecz nie nawidzę z niego korzystać. Mogę jeszcze z ławki płaskiej zrobić skośną z kątem ok. 40*.