SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy warto kupić białko? Jakie białko dla początkującego?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 873

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 297 dni Przeczytanych tematów 14
Witam jestem początkującym zawodnikiem na siłowni (wzrost: 170cm | waga: 55kg) głównie mi zależy na tym żeby trochę przymasować. Dzisiaj na siłce dowiedziałem się, że dobrym pomysłem jest zainwestowanie w białko i tutaj nasówają się moje pytania:

-Czy jest dobrym pomysłem w ogóle inwestowanie w takie białko?
-Jaką ilośc takiego białka na dzień stosować przy mojej wadze? (waga: 55kg)
-Czy stosować takie białko jedynie w dzień treningu? (trenuję co 2 dzień)
-Czy mogą być jakieś skutki uboczne stosowania takiego białka?

Jeszcze warto wspomnieć, że dietę ułożoną mam!!!

Zmieniony przez - Nowicjusz31 w dniu 2020-02-05 23:02:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Administrator
Ekspert
Szacuny 568 Napisanych postów 1037 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 35173
Witaj,
odpowiednia ilość białka w diecie jest absolutnie strategiczna dla osób planujących poprawiać i rozwijać swoją sylwetkę.
Oczywiście liczy się ogólna podaż białka w ciągu dnia, czyli białko dostarczane z tradycyjnej żywności jak i to dostarczane w formie odżywek.

Ogólnie przyjmuje się, aby nie było to mniej niż 2g białka na każdy kilogram masy ciała. W przypadku osób trenujących wyjątkowo ciężko i osób zaawansowanych zapotrzebowanie to wzrasta.