SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy warto kupić białko? Jakie białko dla początkującego?

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1190

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14
Witam jestem początkującym zawodnikiem na siłowni (wzrost: 170cm | waga: 55kg) głównie mi zależy na tym żeby trochę przymasować. Dzisiaj na siłce dowiedziałem się, że dobrym pomysłem jest zainwestowanie w białko i tutaj nasówają się moje pytania:

-Czy jest dobrym pomysłem w ogóle inwestowanie w takie białko?
-Jaką ilośc takiego białka na dzień stosować przy mojej wadze? (waga: 55kg)
-Czy stosować takie białko jedynie w dzień treningu? (trenuję co 2 dzień)
-Czy mogą być jakieś skutki uboczne stosowania takiego białka?

Jeszcze warto wspomnieć, że dietę ułożoną mam!!!


Zmieniony przez - Nowicjusz31 w dniu 2020-02-05 23:02:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Administrator
Ekspert
Szacuny 561 Napisanych postów 1037 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35216
Witaj,
odpowiednia ilość białka w diecie jest absolutnie strategiczna dla osób planujących poprawiać i rozwijać swoją sylwetkę.
Oczywiście liczy się ogólna podaż białka w ciągu dnia, czyli białko dostarczane z tradycyjnej żywności jak i to dostarczane w formie odżywek.

Ogólnie przyjmuje się, aby nie było to mniej niż 2g białka na każdy kilogram masy ciała. W przypadku osób trenujących wyjątkowo ciężko i osób zaawansowanych zapotrzebowanie to wzrasta.

Jeśli ważysz 55g, to powinieneś dostarczać nie mniej niż 110 g białka na dobę. Ilość którą nie jesteś w stanie dostarczyć z tradycyjnej żywności warto uzupełnić właśnie w formie odżywki białkowej. Przy czym niezwykle ważna jest porcja białka w formie szejka, którą należy wypić najszybciej po treningu. W ten sposób maksymalizujesz syntezę włókien mięśniowych, dostarczasz budulca do wzrostów mięśni. Odpowiednia ilość odżywki białkowej na takiego szejka to ok 30-40g (zależy czy pijesz z mlekiem czy z wodą).

Myślę, że odpowiednim rozwiązaniem dla osoby początkującej jest odżywka na bazie koncentratu białka serwatkowego. W tym zakresie masz naprawdę spory wybór. Zerknij:


Jeśli zastanawiasz jaki produkt najlepiej wybrać, zerknij do rankingów przygotowanych przy udziale naszych użytkowników. https://www.sfd.pl/art/Rankingi/Odżywki_białkowe_ranking__najlepsza_odżywka_białkowa-a907.html
1

Pozdrawiam,
Inez Gorońska Mistrzyni Polski Bikini fitness
https://www.instagram.com/inezgoronska/?hl=pl 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14
Czyli przykładowo na śniadanie zjem posiłek który bedzie miał w sobie np 25g białka np. z twarogu, potem po treningu pije szejka z białka który mi dostarcza 40g białka razem ze śniadaniem mam juz w organizmie 65g białka i i tu nasówa sie moje kolejne pytanie czy np. pod wieczór lepiej dostarczyć tą reszte zapotrzebowania (110g - 65g = 45g) z jakiejś jajecznicy czy mozna po raz drugi na dzięń zrobic sobię szejka białkowego??? I drugie pytanie czy stosować tylko szejka białkowego w dzień treningu czy również w dzień w którym nie mam w planach zjawić się na siłowni???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Inezz96 Mistrzyni Polski Administrator
Ekspert
Szacuny 561 Napisanych postów 1037 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 35216
Przy Twoim zapotrzebowaniu jeden szejk białkowy w ciągu dnia wystarczy.

40g odżywki białkowej to ok 30g czystego białka.

Twaróg jest ok rozwiązaniem, ale zdecydowanie lepiej będzie jeśli zjesz go na kolacje, a wspomniane jaja na śniadanie.

W dni wolne od treningu siłowego, część białka także możesz spożyć w postaci szejka białkowego, ale nie jest to aż tak strategiczne jak po treningu. Tak czy inaczej jest to bardzo wygodne i smaczne rozwiązanie. Oprócz tego uzupełnienie białka w postaci takiego szejka jest bardzo ekonomicznym rozwiązaniem.

Pozdrawiam,
Inez
1

Pozdrawiam,
Inez Gorońska Mistrzyni Polski Bikini fitness
https://www.instagram.com/inezgoronska/?hl=pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 5
Inezz96
Witaj,
odpowiednia ilość białka w diecie jest absolutnie strategiczna dla osób planujących poprawiać i rozwijać swoją sylwetkę.
Oczywiście liczy się ogólna podaż białka w ciągu dnia, czyli białko dostarczane z tradycyjnej żywności jak i to dostarczane w formie odżywek.

Ogólnie przyjmuje się, aby nie było to mniej niż 2g białka na każdy kilogram masy ciała. W przypadku osób trenujących wyjątkowo ciężko i osób zaawansowanych zapotrzebowanie to wzrasta.

Jeśli ważysz 55g, to powinieneś dostarczać nie mniej niż 110 g białka na dobę. Ilość którą nie jesteś w stanie dostarczyć z tradycyjnej żywności warto uzupełnić właśnie w formie odżywki białkowej. Przy czym niezwykle ważna jest porcja białka w formie szejka, którą należy wypić najszybciej po treningu. W ten sposób maksymalizujesz syntezę włókien mięśniowych, dostarczasz budulca do wzrostów mięśni. Odpowiednia ilość odżywki białkowej na takiego szejka to ok 30-40g (zależy czy pijesz z mlekiem czy z wodą).

Myślę, że odpowiednim rozwiązaniem dla osoby początkującej jest odżywka na bazie koncentratu białka serwatkowego. W tym zakresie masz naprawdę spory wybór. Zerknij:


Jeśli zastanawiasz jaki produkt najlepiej wybrać, zerknij do rankingów przygotowanych przy udziale naszych użytkowników. https://www.sfd.pl/art/Rankingi/Odżywki_białkowe_ranking__najlepsza_odżywka_białkowa-a907.html




2g??? Początkujący sportowcy oraz osoby o niskiej aktywności powinni spożywać 0,9g białka na każdy kilogram masy swojego ciała. Zaawansowani sportowcy powinni do 1,5g, ale na pewno nie 2g.


Zmieniony przez - ZbigZbigPL w dniu 2021-06-07 17:53:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 111 Wiek 14 dni Na forum 14 dni Przeczytanych tematów 914
ZbigZbigPL
Inezz96
Witaj,
odpowiednia ilość białka w diecie jest absolutnie strategiczna dla osób planujących poprawiać i rozwijać swoją sylwetkę.
Oczywiście liczy się ogólna podaż białka w ciągu dnia, czyli białko dostarczane z tradycyjnej żywności jak i to dostarczane w formie odżywek.

Ogólnie przyjmuje się, aby nie było to mniej niż 2g białka na każdy kilogram masy ciała. W przypadku osób trenujących wyjątkowo ciężko i osób zaawansowanych zapotrzebowanie to wzrasta.

Jeśli ważysz 55g, to powinieneś dostarczać nie mniej niż 110 g białka na dobę. Ilość którą nie jesteś w stanie dostarczyć z tradycyjnej żywności warto uzupełnić właśnie w formie odżywki białkowej. Przy czym niezwykle ważna jest porcja białka w formie szejka, którą należy wypić najszybciej po treningu. W ten sposób maksymalizujesz syntezę włókien mięśniowych, dostarczasz budulca do wzrostów mięśni. Odpowiednia ilość odżywki białkowej na takiego szejka to ok 30-40g (zależy czy pijesz z mlekiem czy z wodą).

Myślę, że odpowiednim rozwiązaniem dla osoby początkującej jest odżywka na bazie koncentratu białka serwatkowego. W tym zakresie masz naprawdę spory wybór. Zerknij:


Jeśli zastanawiasz jaki produkt najlepiej wybrać, zerknij do rankingów przygotowanych przy udziale naszych użytkowników. https://www.sfd.pl/art/Rankingi/Odżywki_białkowe_ranking__najlepsza_odżywka_białkowa-a907.html




2g??? Początkujący sportowcy oraz osoby o niskiej aktywności powinni spożywać 0,9g białka na każdy kilogram masy swojego ciała. Zaawansowani sportowcy powinni do 1,5g, ale na pewno nie 2g.



Zmieniony przez - ZbigZbigPL w dniu 2021-06-07 17:53:40


Skąd info że nie powinny?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 dni Przeczytanych tematów 5
Ćwiczę Bo Lubię
ZbigZbigPL
Inezz96
Witaj,
odpowiednia ilość białka w diecie jest absolutnie strategiczna dla osób planujących poprawiać i rozwijać swoją sylwetkę.
Oczywiście liczy się ogólna podaż białka w ciągu dnia, czyli białko dostarczane z tradycyjnej żywności jak i to dostarczane w formie odżywek.

Ogólnie przyjmuje się, aby nie było to mniej niż 2g białka na każdy kilogram masy ciała. W przypadku osób trenujących wyjątkowo ciężko i osób zaawansowanych zapotrzebowanie to wzrasta.

Jeśli ważysz 55g, to powinieneś dostarczać nie mniej niż 110 g białka na dobę. Ilość którą nie jesteś w stanie dostarczyć z tradycyjnej żywności warto uzupełnić właśnie w formie odżywki białkowej. Przy czym niezwykle ważna jest porcja białka w formie szejka, którą należy wypić najszybciej po treningu. W ten sposób maksymalizujesz syntezę włókien mięśniowych, dostarczasz budulca do wzrostów mięśni. Odpowiednia ilość odżywki białkowej na takiego szejka to ok 30-40g (zależy czy pijesz z mlekiem czy z wodą).

Myślę, że odpowiednim rozwiązaniem dla osoby początkującej jest odżywka na bazie koncentratu białka serwatkowego. W tym zakresie masz naprawdę spory wybór. Zerknij:


Jeśli zastanawiasz jaki produkt najlepiej wybrać, zerknij do rankingów przygotowanych przy udziale naszych użytkowników. https://www.sfd.pl/art/Rankingi/Odżywki_białkowe_ranking__najlepsza_odżywka_białkowa-a907.html




2g??? Początkujący sportowcy oraz osoby o niskiej aktywności powinni spożywać 0,9g białka na każdy kilogram masy swojego ciała. Zaawansowani sportowcy powinni do 1,5g, ale na pewno nie 2g.




Zmieniony przez - ZbigZbigPL w dniu 2021-06-07 17:53:40


Skąd info że nie powinny?



Wiadomo możesz i 3g jak chcesz, ale nie ma takiej potrzeby, gdybyś był nawet światowej klasy sportowcem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile kalorii na masę?

Fruti new