SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy w okresie dojrzewania mozna przytyc?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6072

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 201
Witam. Obecnie dojzewam, i mam juz dosyc mojej wagi :/ Nie mam zamiaru tu sie zalic, bo nic mi to nie pomoze. Jak wiadomo z nazwy tematu - dojrzewam. Za chiny, a nawet i całą Azje nie moge przytyc :/ Jem naprawde b. duzo, i nie to, ze sie zmuszam, ale poprostu moj zoladek wola o szamanko. Jak bylem maly, to wcale nie bylem szczuply, bylem w sam raz, i to pewnie jest tego powodem. Znacie jakies jedzonka na szybko, kaloryczne? Np. rano przed szkola co jesc?, tylko nie platki, bo to jedzenie nic raczej nie da. Mysle robic sobie wieczorem 1 worek ryzu, a rano sobie zjadac przed szkola.

Pare pytan:
1.Lepiej jesc mniej, a czesciej, czy wiecej, a zadziej?
2. Czy dojrzewanie moze byc przyczyna tego, ze nie moge przytyc?
3. Jakie znacie szybkie dania kaloryczne?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 203 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2338
Nawet jak bys miał 100000000 kalori w takim jedzeniu i tak Cie to zaleje fetem.W diecie sportów kulturystycznych nie ma zabardzo miejsca na ziemniaki czy kotlet schabowy(chyba ze np na parze)to wtedy inna sprawa.musisz miec dobry bilans kaloryczny, przy wartosciowych produktach, już to kiedys gdzies pisałem.Zamiast ziemniaków ryż i własnie pierś na parze:)ja np teraz mam 3kg w miesiąc i siła w góre bez supli:)dziennie 3 puszki tuny wchłaniam:)i 2 torebki ryży bez żadnych kinder bueno czy jak to tam:)

Ćwicz jak zwierze, zachowuj się jak człowiek...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 360 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8632
gdy dojrzewasz organizm rośnei potrzebuje masy paliwa...aby przytyc musisz miec nadwyżke kalorycznapewnie sporo kalorii spalasz w ciagu dnia siłka wf moze jakas piłka??...ogranicz zuzycie kalorii cwicz 3x w tyg ułóż zbilansowana diete ze sporą nadwyżką kaloryczna..w kazdym posiłku dobre białko ww zożone tłuszcze..nie bede ci pisał dokładnie co kiedy bo widac jestes zielony..na poczatek ogranicz spalanie kalorii jedz duzo i wartosciowo poczytaj troche forum i ułóż diete mozesz tez kupic jakiego gainera..pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 201
Dzięi bicepsie ;) takiej odpowiedzi potrzebowałem. Cięki nadwyżce kalorycznej nie ma bata, zebym nie przytyl? Spalanie ograniczam, jest zima, nie wychodze w sumie z domu, siedze na kompie i bryzdko mowiac sie obzeram. Masy jak nie ma, tak nie ma :) Jezeli np. dziennie zjadam 3000kcal, tomusze jesc 1000wiecej nadwyzki?

A bym zapoomnial, cwiczylem przez 2 tyg. ale tylko pompki, brzuszki. Nie mam narazie sprzetu, wystarcza takie cwiczenia? Czy moze kupic sobie laweczke i sztange?, lub lepiej 2 hantle po 10kg?

Zmieniony przez - margaryna0 w dniu 2008-02-21 21:15:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 731 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11986
Zacznij od nadwyżki ok. 200-300kcal. Zakładam, że masz dobrze obliczone zapotrzebowanie dzienne, jeśli taka nadwyżka nie pomoże (po pewnym czasie), zwiększ ilość kcal.

No one likes us.. we don't care

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1098
To że zjadasz 3000 kalorii dziennie nie znaczy że musisz jesć 1000 więcej aby tyć. Oblicz sobie zapotrzebowanie kaloryczne i wtedy dodaj te 1000 kcal. Też dojrzewam, ale ja ograniczyłem nadwyżkę do 500 kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 460
Ja mam podobny problem.. Ćwicze od 4 miesięcy dość ciężko, staram sie jeść jak najwięcej, wiem mniej więcej co jeść i kiedy i w jakich ilościach i staram sie to utrzymywać. Niestety kompletnie straciłem przyjemność z jedzenia, najczęściej musze się zmuszać do zjedzenia dania i często chce mi sie wymiotować przez to.. Jedzenie apetycznie wygląda i w ogóle ale nie potrafie zjeść tyle ile trzeba.. Codziennie dorzucam tez gainera. Niestety przyrostów w masie nie widać.. Owszem siła na treningach idzie i jestem zadowolony z tego ale waga jak stała tak stoi.. Juz nie wiem co robić.. Największy problem jest z tym "zmuszaniem się" do jedzenia... Pomóżcie.. Napewno macie spore doświadczenie i może mi coś poradzicie? Please..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38696
A skąd wiesz ile potrzebujesz jak jesz "na oko". Nie dość, że już nie dajesz rady z jedzeniem to jeszcze wpychasz w siebie gainera?
Jakie masz przerwy czasowe między posiłkami?
Najlepiej przedstaw przykładowy jadłospis dnia, być może są jakieś rzeczy wymagające korekty.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 201
Pudzian, ja z tym nie mam problemu. Jem jak dzik ;o Masz maly apetyt, to jedz mniej, a czesciej - ja tak bym Ci proponowal. Poprzez cwiczenie, nabierzesz masy miesniowej ponoc. Wracajac do mojego problemu, jak za szybko przytyje to skora bedzie cala w rozstepach ;), zapomnialem powiedziec o tym. Na plecach mi sie porobily letkie rozstepy, tzn. ze naprawde za szybko rosne jak na moj organizm, i tak spalam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 10140 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 38696
Rozstępy to przekleństwo dla wielu, także dla mnie.
Polecam stosować maści z większą zawartością mocznika.

Z autopsji wiem, że np rozstępy na plecach po około dwóch latach mi zniknęły na tyle, że nie widać ich gołym okiem, no ale oczywiście "wryć" w skórze naturalnymi sposobami się nie da usunąć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 201
No, ja akurat mam tego malo, ale jak to opale na sloncu, to beda moze takie delikatne biale kreski, a to tak zle az nie jest.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 201
Ale jak będe jadl z nadmiare, to nie ma bata zebym nie przytyl? Czy moge nawet jesc o 1000kcal wiecej, a i tak bede stal w miejscu z waga? ;/ Kupic sobie jakąs odzywke?, Gainer czy Proteiny? Moze cos innego?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Małe pytanko?????

Następny temat

białko na noc a otręby pszenne

Wheya