SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to wystarczy?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 488

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 86 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 535
Witam , , mam 18 lat , mam 188 cm wzrostu i ważę 75,5 kg - ćwiczyłem najpierw przytyłem 2,5 kg a teraz znowu schudłem do 75,5 kg. . Ćwiczę około 2 miesiące , jestem świeżakiem jeśli chodzi o ćwiczenia , wykonuję :
Wyciskanie na ławeczce prostej 4s po 12 ,10 , 8 , i 6/8 powtórzeń , obciążenie dostosowałem do tego ile dam rade podnieść ... na razie 60kg
Uginanie przedramion ze sztangą 4s po 12 , 10 , 8, 8 30kg
Uginanie przedramienia w oparciu o kolano < zamieniłem z zottmanem , aktualnie 11 kg
Rozpiętki 4s po 12 ,10 , 8 , 8 10 kg

Nie wiem jakie ćwiczenie mogę jeszcze dodać aby bardziej stymulować moje ,, placki ,, do rośnięcia , oraz czy te które wykonuję obecnie są dobre..??
Na razie nie opracowałem ćwiczeń na dolne partie ciała , ale planuje.. na razie interesują mnie górne.

Staram się jeść 5 razy dziennie dostarczając niezbędne zapotrzebowanie na białko , węgle itd.. posiadam gainera oraz białko i BCAA.
ZDAJE SOBIE SPRAWĘ , ŻE BEZ DIETY NIE MOGĘ LICZYĆ NA EFEKTY ,ALE MAM DIETĘ !

Dodam , że ćwiczę w domu i posiadam 4x sztangielki , sztangę prostą , łamaną i łamaną bardziej, no i rzecz jasna obciążenie :D oraz ławeczkę regulowaną i stojaki .




Zmieniony przez - Trojanx300 w dniu 2016-07-13 23:50:52
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5523 Napisanych postów 60302 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 742968
Jakby dieta była dobra z nadwyżką kaloryczną to byś nie chudł więc obawiam się tutaj błędów w odżywianiu. Możesz wrzucić przykładowy dzień z diety do kalkulatora i wrzucić tutaj zrzut.

Co do treningu to jest po prostu słaby. Musisz trenować całe ciał nogi, grzbiet, barki a aktualnie trenujesz klatę i biceps.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 86 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 535
Zdaje sobie sprawę , że muszę całe ciało ale jak napisałem na razie interesuje mnie trening góry , wykonuje te ćwiczenia w poniedziałek , środę i piątek a wtorek , czwartek i sobotę zostawię na nogi..
Co mógłbym dodać do tych ćwiczeń żeby trening nie był ,,słaby,, ?
Mogą być takie ćwiczenia:
SKŁONY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ NA KARKU
MARTWY CIĄG NA PROSTYCH NOGACH:
WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY”:
PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) czy wystarczy żebym dodał te ćwiczenia do obecnych ?



Zmieniony przez - Trojanx300 w dniu 2016-07-14 14:52:20
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Płaski biceps

Następny temat

Trening Pull Push Legs

nutloveb