SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to ma prawo zadziałac?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 798

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 6529 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 36902
Witam!!
Mam pytanie: czy można cały czas po prostu jechać planem na masę, ale utrzymywać dzięki diecie niski poizom tkanki tłuszczowej? Czy to wg Was zadziała?

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 3691 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84035
Ale jaki w tym cel? Coś więcej, konkrety...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56116
nie ma najniejszego sensu jechac caly czas na mase bo latwo o stagnacje ja proponowalbym zmiane cwiczne co 4-6tyg miedzy roznymi planami rob trening regenracyjy w miare intesywnosci moze on trwac od 2-4tyg im plan poprzedni bedzie ciezszy to trenng regeneracyjny dluzszy(4tyg)przy terningu regenracyjnym nalezy wykonywac 12 pow z zapasem 3 pow po regenracji m ozesz zrobic cykl na sile pow od 3-6 porponowalbym robic 6 bo wtedy sila jest trwala a jak robisz tylko 3 sila rosnie ale nie buduje masy zbyt dlugie ciagniecie poszczegolnych cyklow (masy,sily) powoduje
stagnacje i przetrenowanie

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 6529 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 36902
Cel - ładny wygląd. Znaczy żeby nie nabierać zbyt tłuszczu, ale żeby mięśnie rosły.

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 3691 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84035
Buduj.

Trening na masę. Co ~8 tygodni przerwa na regenerację i zmianę treningu.
Dieta na masę.

Jak obrośniesz tłuszczem, to pykaj na redukcję.

Ja od października buduję masę, redukcję zrobię w kwietniu/maju.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kreatyna - trawa

Następny temat

oceńcie mój plan treningowy :)

Zestaw 1