SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to jest normalne podczas kuracji Mety??

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2557

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 66 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1062
Jestem w 4 tygodniu brania metanabolu i zlamalem nagarstek a co sie z tym wiaze przestalem cwiczyc (cwicze tylko nogi) NIe cwicze i zauwazylem ze moj biceps urosl mi a przecierz nie cwicze!! Zmierzylem i faktycznie urosl o 2 cm. i ladnie sie wyrzezbil!! Czy ty jest normalne???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 66 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1062
Nie patrzecie na mój wiek bo jestem na koncie brata!!! Mam 22 lata i 3 lata stazu!! Jak to jest???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Dibo22 V-Mistrz SFD
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 4502 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 71622
aromatyzacja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 473 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 18404
ze starym na siłke :D a co do tematu to cód...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 134 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 11423
Normalne troche puchniesz woda ale miesnie tez rosna nawet bez cwiczen patrz badania nad podawaniem testosteronu mezczyzna i wesole koksowanie na farmie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 277 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11914
Oczywiscie ze to mozliwe, wkoncu od czego jest meta ??? Przeciez skoro ktos musi zlapac masy ( choroba ) to zaden lekarz nie bedzie go zmuszal do cwiczen, tylko przepisze jakis preparat na zdobycie masy.

Hutnik Warszawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 66 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1062
AhA!! Dlatego zalozylem ten post bo niewiedzialem czy to normalne!!
Ja juz przytylem 6kg. bo przy wzroscie 169cm. waze teraz 57kg. wiec nie jest najgorzej ale dalej cwicze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2506 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 26492
ostatnia wypowiedz autora postu mnie roz***ała

CEL CYKLU: wypchnąc na klatke ponad 120kg i powiekszyc sie wyglądowo....ło ku..waLOL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
LeBron777 CinemaStudio
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 7924 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 67920
57kilo - to tyle co moja siostra cioteczna przy wzroscie 173cm

ale ten text "nie jest najgorzej" - mistrzostwo swiata.

Zmieniony przez - LeBron777 w dniu 2007-03-24 13:16:05

co nas nie zabije - to nas wzmocni
moderator działu doping - [OFF]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1410 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 14551
Ja zaczynalem od 49kg

Zmieniony przez - EL_Gawel w dniu 2007-03-24 13:19:10

Zycie to nie bajka....
Ani nie film akcji!
Ani nie ring!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 66 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1062
No widzisz jestem ciezszy od twojej siory!! hehe
A text "nie jest najgorzej" to o tym ze np. moj kolega co ma 175cm. wzrostu wazy 48kg.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOCYYYYYY!!!!!!!!

Następny temat

Gino

nutloveb