SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to dobra firma???

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1237

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1902 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 34569
Witam!
Son mam pytanie co sadzisz o tej firmie activita a konkretnie produkcie tej firmy chodzi mi o produkt whey protein?Ile % białka jest w suchej masie?
Pozdrawiam

Depresja, Stan Umysłu Fiasko Z Życia I Z Marzeń Wszystko
To,Co Dobre Znikło Może Było By Inaczej Gdybym Miał Przed Sobą Przyszłość

[ON]

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 720 Wiek 38 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 26620
BV 140 !! Tylko bialka jest 77g w 100g tak mi sie zdaje.

Dzisiaj jestem maly jutro będe duzy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
Whey Protein to koncentrat serwatki. Ma BV 104 a nie 140 (to jest pomyłka na ulotkach lub nieznajomość szefów firmy). Ma, o ile dobrze pamiętam 73% białka. Myślę że nie ma większych różnic pomiędzy czystymi koncentratami serwatki Activity i innych firm i tu kierowałbym się ceną.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
i ja podziele zdanie Sona
kieruj sie cena badz checia sprawdzenia danego produktu (choc trudno tutaj mowic o sprawdzaniu bialkja )
pozdraiwam

START 08.12.2003r.
Kanarek.mafii.hardcor.suple.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1902 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 34569
Mozecie mi wyjasnic dlaczego ta firma (activita) potrafi wyprodukowac serwatke w miare przyzwoitej cenie a inne firmy maja takie ceny na serwatke ze szkoda gadac?I niczym sie nie roznia sie pod wzgledem jakosci czy moze mi ktos wyjasnic dlaczego tak jest?



Zmieniony przez - muffa w dniu 2003-12-09 16:34:09

Depresja, Stan Umysłu Fiasko Z Życia I Z Marzeń Wszystko
To,Co Dobre Znikło Może Było By Inaczej Gdybym Miał Przed Sobą Przyszłość

[ON]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
Oczywiscie
Na poczatku ujmijmy jedna sprawe - zadna z tych firm nie produkuje tych bialek - conajwyzej je pakuja do wlasnych pudelek (ze to tak ladnie nazwe badz mieszaja w sobie tylko nznaych proporcjach.
Koncowa cena produktu jest uzalezniona od kilku czynniow - popytu,marzy danej firmy/sklepu ceny skjladnika podstawowego u producent/ilosci produktow na rynku i naprawde wielu innych
Teraz wyobraz sobie sytuacje ze kupujesz bialko - czyste bialko - od samego producenta - powiedzmy 100kg i chcesz porcjowac - kupujesz 100kg serwatki - koncentratu - za powiedzmy 1000zl - i jesli teraz dodasz opakowanie dodasz popyt na produkt w danym obrebie dodasz swoja marżę na produkt dodasz marketing popatrzysz na konkurencje i pare innych jeszce rzeczy (im iwkesza firma tym wiecej rzczy moze brac pod uwage itp) to otrzytmasz cene koncowa
i wyobraz sobie ile bedzie teraz kosztowac twojego znajomego te 100kg bialka ktore kupiles po 1000zl ?? ... ja Ci powiem - 3000zl
proste prawda ?

dodaj do tgeo terz to ze ni ekazdy bierze od tego samego producenta - sa umowy indywidualne z producentem (np kiedy forma zobowiazuje sie bvrac miesiecznie 1000kg to cena za kg spada o 10% przykladowo itp) a teraz jedna firma pakuje to samodzielnie - inna zleca to zadanie podwykonawcy ktoremu trzeba rowoiez zaplacic itp itd itd itd tak sie to ciagnie ..

po paru latach firma z racji np prestiu - moze sobie juz nie pozwlac np na sprzedaz swojego produktu po niskich cenach bo ..rynek juz wie ze to dobra forma itd
ps. dodam jeszce ze jesli firma wchodzi na rynek wlasciwie jest zmuszona (choc nie zawsze ale patrzac na to najprosciej jak sie da) do ustalenia KONKURENCYJNYCH cen..bo kto bedzie chcial kupic rodkt niesparwdzony po nieciekawej cenie ? to jest po prostu rynek - nic wiecej ..

rozumiesz juz mniej wiecej ?

START 08.12.2003r.
Kanarek.mafii.hardcor.suple.pl


Zmieniony przez - kanarek w dniu 2003-12-09 17:23:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11477 Wiek 49 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94169
I wszystko jasne.
Nie zawsze droższe znaczy lepsze.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 86 Napisanych postów 17398 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 79160
i nie zawsze tanie = do bani


START 08.12.2003r.
Kanarek.mafii.hardcor.suple.pl


Zmieniony przez - kanarek w dniu 2003-12-09 18:05:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prolab

Następny temat

mct kiedy??

nutloveb