SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy taki rozkład partii w cyklu tygodniowym jest dobry?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 937

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 142
Witam. Ćwiczę już ponad 2 lata na siłowni. Własciwie nigdy nie miałem z tym kłopotów poniewaz mam szybką przemianę materii ,ale ostatnio zaczęła sie zbierać tkanka tłuszczowa na ciele. : / Chciałbym przerzucić się na ostrą i szybką redukcje ,ale nie mam doświadczenia i w związku z tym kieruje tutaj moje pytanie. Czy taki rozkład partii w tyg byłby odpowiedni dla redukcji?

Poniedziałek – Całe Nogi, Brzuch, Krótkie Areoby.
Wtorek- Klatka, Triceps,+ Przedramiona, Areoby
Środa- Brzuch, Łydki, Areoby
Czwartek-Plecy, Biceps, Areoby
Piatek- Barki, Brzuch, Łydki, Areoby.
Sobota- wolne
Niedziela- wolne

Ćwiczenia dobiore sobie juz sam. Pytam tylko o rozkład ;). Dziekuje za odpowiedzi.

Ps. Dieta oczywiście ustalona ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 631 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 17668
1. Rozkład zły (plecy i biceps??)
2. Brak ankiety
3. Plan podczas redukcji nie różni się od planu masowego - efekt dają aeroby oraz oczywiście DIETA.
4. Poczytaj artykułu podwieszone w dziale - dowiesz się jak łączyć partie, i wiele wiele innych rzeczy które na pewno przydadzą Ci się podczas redukcji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 142