SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy tak można ćwiczyć ??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 562

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 24
Witam !!
Sporo czasu mi zajęło zanim zdecydowałem się napisać post prosząc o pomoc oraz dobrą radę w sprawie odpowiedniego treningu bo nie wiem czy dobrze trenuję i czy to co robię jest skuteczne jeżeli mam postawiony cel ( poniżej ). Czytałem sporo artykułów ale chyba , żaden nie zadowolił mnie do końca ….
A więc:
Mam : 188cm wzrostu 90kg wagi sylwetka - załączam zdjęcia

https://picasaweb.google.com/anips1980/SylwetkaSFD?authkey=Gv1sRgCPrEtu3C07-Fbw# 

Mój cel : stracić brzuch i trochę rozbudować masę mięśniową, choć zależy mi po prostu na dobrej
sylwetce - bardziej rzeźba niż duża masa mięśniowa

Gdzie ćwiczę : Na b. dobrej siłowni mam dostęp do dużej ilości maszyn ,basenu oraz sauny

Suplementy : BRAK ( ale jeżeli warto coś włączyć to jestem skłonny to rozważyć )

Dieta : staram się jeść zdrowo lubię piwko ale ograniczam do weekendów

Zanim napiszę jak ćwiczę chcę powiedzieć o moich przeszkodach w treningu :
Problemy z plecami ból w odcinku lędźwiowym ( najczęściej jak poćwiczę dłużej brzuszki albo długo pobiegam, ból naprawdę potrafi być mocny )
Problemy ze stawami kolano , łokieć 
Ograniczony czas : max. Mogę ćwiczyć 3 dni w tygodniu
Aby osiągnąć swój cel jednocześnie biorąc pod uwagę wszystko co tu napisałem postawiłem na trening INTERWAŁOWY . Ćwiczę w dość szybkim tempie z obciążeniami narastającymi :
jednego dnia : klatkę z plecami ( ćwiczę serię na klatę serię na plecy i tak 4-5 serii i kolejne ćwiczenie średnio 3-4 różne ćwiczenia) po treningu o ile kolano mi pozwoli  robię np. Interwał na rowerku 10-15 min ( 1min spokojnie i 30sek. Max tempo ).
drugi dzień : biceps/ triceps na tej samej zasadzie co klata i plecy
trzeci dzień : tutaj w zależnoci od mojego stanu jak bolą plecy skupiam się na saunie i basenie jak jest
bez dokuczliwych buli to nogi , barki i np. basenik


PROSIŁBYM O ODPISANIE CZY TAKI TRENING MOŻE BYŚ SKUTECZNY DLA MOJEGO CELU I CZY MA W OGÓLE SENS A MOŻE POWINIENEM ZMIENIĆ SPOSÓB TRENOWANIA . DODAM , ŻE TRENUJĘ JUŻ 4 miesiące . Za udzielenie odpowiedzi z góry dziękuje


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 30 lat

Waga: 90

Wzrost: 188

Cel treningowy: stracićbrzuch + rzeźba

Staż treningowy na słowni: 4 miesiące

Uprawiane inne sporty: rower , piłka

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Full wyposażona siłownia z

Dieta: Czytam co jem.z rana węglowodany a czym dalej w dzień tym mniej a więcej białka

Przeciwskaznania medyczne: bóle kręgosłupa

Zażywane suplementy: brak

witam

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 11365 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 86726
Trening lipny. Bez diety nic nie będzie. Czytaj.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na maske do oceny

Następny temat

Plan - Masa początkujący.

Fruzelina