SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy robiąc mięśnie schudnę?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 296

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 13 lat Na forum 38 dni Przeczytanych tematów 43
Witam serdecznie czy robiąc mięśnie uda mi się też schudnąć?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7066 Napisanych postów 76928 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643483
Musisz zdecydować masa lub redukcja .

Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12504 Napisanych postów 121879 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404862
Jak zaczynasz dopiero to tak, mozliwa jest redukcja tkanki tłuszczowej

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4077 Napisanych postów 64581 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686528
Niestety nie da się realizować dwóch celów jednocześnie. To tak jakbyś chciał żeby wydawać pieniądze, jednocześnie aby zwiększały się one na Twoim koncie. Nie jest to możliwe. Skoro bilans kaloryczny jest ujemny to tracimy w czasie redukcji nie tylko tkankę tłuszczową ale również i nasze mięśnie. Jeżeli bilans kaloryczny jest dodatni, to odwrotnie. Budujemy mięśnie, ale również odkłada się tkanka tłuszczowa. Istotne jest to, aby dobrze wybrać cel. Wklej zdjęcia sylwetki i zobaczymy na czym warto się skupić.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 13 lat Na forum 38 dni Przeczytanych tematów 43
@domer





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14486 Napisanych postów 14021 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 328317
doprecyzujmy Twoje pytanie, jeżeli zaczynasz swoją przygodę i nie miałeś nigdy do czynienia z treningiem siłowym to jest możliwa sytuacja w której będizesz budował jednocześnie tkankę mięśniową i redukował tkankę tłuszczową

EDIT
po zdjęciach to wpierw policz zapotrzebowanie odejmij 200-300kcal i skup się na redukcji


Zmieniony przez - DJ_DoDo w dniu 2020-03-06 21:21:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2729 Napisanych postów 50682 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 341798
Przy takim poziomie tkanki tłuszczowej skup się na redukcji, o masie na razie nie myśl.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7066 Napisanych postów 76928 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643483
Najważniejszym kryterium przy wyborze celu treningowego jest poziom zatłuszczenia organizmu. Im wyższy „bf” tym oczywiście bardziej zasadna jest redukcja. Osoby z widocznym gołym okiem nadmiarem tkanki tłuszczowej nie powinny brać się za „robienie masy”. Ten kierunek zarezerwowany jest dla jednostek z prawidłowym składem ciała. W pozostałych przypadkach zalecana jest redukcja, nawet jeśli miałaby ona stanowić jedynie punkt wyjścia do późniejszego rozwijania muskulatury. Tutaj zdecydowanie wskazana jest redukcja .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4077 Napisanych postów 64581 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 686528
Niestety wysoki poziom tkanki tłuszczowej uniemożliwia budowanie masy mięśniowej. Będziesz coraz bardziej się otłuszczał jeżeli wejdziesz na dodatni bilans kaloryczny.

Mięśni masz niewiele, a tkanki tłuszczowej stosunkowo sporo. W zasadzie jak u większości osób zaczynających pracę nad sylwetką. W takiej sytuacji nie ma obawy o stratę mięśni, ponieważ wiele ich nie ma.

Wcześniej otrzymałeś wzór w jaki sposób można wyliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne. Skorzystaj z niego i wklej tutaj całość obliczeń.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta

FuckBaton