SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy prawidłowo się odchudzam? 8 kg w 5 tygodni

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4018

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

27

Płeć

Mężczyzna

Cel

Redukcja wagi, poprawa sylwetki

Waga

117

Wzrost

184

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca fizyczna (magazyn) od poniedziałku do piątku po 8 godzin, przerwa 30 minut o 12:00. Pobudka o 6, trenuję o 20, kładę się o 23-24.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Trenuję w domu, 4 dni w tygodniu (bez środy i weekendu). Każde po 30 minut z uwzględnieniem hantli.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Poprzednia źle ustalona dieta z powodu braku wiedzy.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Brak badań lekarskich, ale jak do tej pory nie zauważyłem by działo się coś złego ze zdrowiem.

Stosowana lub planowana suplementacja

Planowana suplementacja: białko.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
Brzask


Na przykład taka jajecznica na maśle z 3-4 jaj z dodatkiem szczypiorka i dajmy na to szynki z indyka będzie ok? Oczywiście z uwzględnieniem rozkładu makroskładników z całego dnia..




Tak będzie Ok , mój ulubiony posiłek .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3632 Napisanych postów 62394 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675682
Skąd pomysł w diecie na tak niską podaż tłuszczów?

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4425
To raczej brak pomysłów na to, jak to zmienić. Próbuję wpleść jakieś tłuszcze do diety ale u mnie ogranicza się to do np. oliwy z oliwek, czasem masła extra, trochę orzechów. Ryb jem mniej bo nie mam gdzie kupić dobrych produktów, a takie z puszki czy ze słoika to nie wiem czy zdają egzamin. Na pewno to nie jest kwestia "nie jem tłuszczów, bo chcę zredukować tkankę tłuszczową".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3632 Napisanych postów 62394 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675682
Więc nie ograniczaj się do trzech źródeł. Masz spory wybór.

http://m.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html 
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4425
Czytałem ten post, ale nie byłem pewien do czego mogę użyć takich produktów jak sezam, mak, kakao czy pestki dyni, jako że czasu na pieczenie ciasteczek itp. zbytnio nie mam. Ale z drugiej strony, popatrzę na przepisy w kuchni SFD i może coś wpadnie do głowy, dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3632 Napisanych postów 62394 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675682
Przecież masz do wyboru ogrom źródeł tłuszczów: masło, tłuszcze z mięs, nabiału, oliwa, olej kokosowy, olej lniany, tłuszcze z ryb, orzechy włoskie, laskowe, pekan, brazylijskie, nerkowce, migdały, pestki z dyni, wiórki kokosowe, mleczko kokosowe, masło klarowane. Nie ma znaczenia gdzie je użyjesz. Po prostu zjedz.
2

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 29 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4425
Tak zrobię domer, dzięki bardzo. Wprowadzę zmiany w życie i wrzucę niedługo tutaj mój dziennik.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1735 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516313
Akurat z tłuszczami nie powinieneś mieć problemu, łatwo jest je ''skontrastować'' z innymi posiłkami - poprawiają ich smakowitość, a także sycą. Przykładowo orzechy do płatków można dodawać, awokado do mięsa z makaronem, tłuste mięsko do ryżu, masło opcjonalnie do kanapek, tłustą rybkę do ziemniaków i tak dalej.

Brzask
30 minut po treningu, zapamiętam. Skoro węgle nie są mi aż tak potrzebne, to czy mam w takim razie przestawić się na kolacje (ostatni posiłek dnia, posiłek po treningu) białkowo-tłuszczowe? Pełnowartościowy posiłek to też węglowodany, dlatego trochę się zakręciłem teraz. Na przykład taka jajecznica na maśle z 3-4 jaj z dodatkiem szczypiorka i dajmy na to szynki z indyka będzie ok? Oczywiście z uwzględnieniem rozkładu makroskładników z całego dnia.. Wybaczcie jeśli coś mieszam, ale czytałem artykuły na PoTreningu i SFD, i wyszło na to, że powinno się przyjmować węglowodany proste zaraz po treningu, potem białko w postaci np. twarożku lub suplementów.


Niektóre artykuły na PT są przestarzałe sprzed kilku lat, nie wszystkie są aktualne. Nawet Tadziu wspominał, że z chęcią by niektóre usunął. Niemniej jednak ww nie są konieczne, co nie oznacza żebyś ich nie jadł, jeśli masz na nie ochotę i masz możliwość dodać do posiłku potreningowego to jak najbardziej mogą się tam znaleźć. Chodziło o min. 30 minut odczekania, aby procesy trawienne wróciły na pełne obroty, nie do 30 minut możesz równie dobrze zjeść za godzinę posiłek.
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zbyt szybko tyję, co jest grane ?

Zestaw 1