SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy potrzebuję wspomagania???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 909

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 589 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15078
Witam! Jestem typowym ektomorfikiem: 190 cm wzrostu i obecnie 74 kg wagi. Ćwiczę od 3 miesięcy, niestety w warunkach domowych i przy obecnym planie tygodnia o siłowni mogę tylko pomarzyć. Do tego dochodzi jeszcze siatka. Po obliczeniu wartości odżywczych wg wskazówek z postu quazara wyszło mi że żeby przytyć powinienem dostarczać codziennie ponad 3700 kcal, a żeby utrzymać wagę 3100 kcal. Przez ostatnie 2 miesiące skrupulatnie liczę codziennie spożycie i wyszło mi że średnio zjadałem ok. 150g białka, 100g tłuszczu i 430g węgli, w sumie jakieś 3325 kcal. Oczywiście występują wahania i to znaczne zarówno w dół jak i do góry ale mniejsza o to. Jem co 3 godziny , ok.6 posiłków dziennie. Przez 2 ostatnie miechy obwód ramienia, klatki i nóg skoczył mi o 2 cm, tłuszczu nie łapię. Nie czuję głodu, ale od mniej więcej tygodnia zauważyłem spadek wydolności organizmu. Zależy mi na zwiększeniu masy i dlatego powoli zaczynam myśleć o suplach i tu pojawia się problem, ponieważ czytając forum dochodzę do wniosku, że to jeszcze za wcześnie, ale opinie są podzielone. Czy powieniem sobie darować czy jednak sięgnąć po małe wspomaganie, a jeśli tak to co proponujecie: gainer, białko czy tylko witaminy? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 22471 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 101363
witaminy mozesz kupowac smialo bez obaw polecam Daily Formula bardzo ekonomiczne

bialkiem uzupelniasz braki go w diecie (mozesz kupic ostrowie jesli nie jestes francuskim pieskiem ) ok 80 zl za 1800g

gainerem podbijasz kalorycznosc posilkow lub zastepujesz posilek (np monster mass z bgx)

Śmiało - cała kasa leci na pomoc dla schroniska dla zwierząt.
https://booking.com/s/67_6/f03173bf 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 92660
dobrze się sprzedałeś, łatwiej coś doradzić.

czyli postęp jest.

jak na 3 miesiące w domu znakomity zresztą.

jeśli dajesz radę z jedzeniem - odpuściłbym odzywki.

ewentualnie węglowodany, carbo popijane podczas treningu siatkówki sie przyda.

spadek wydolności - możesz kupić chela mzb Olimpu i zasuwać na noc - polepszy regeneracje, sen etc.

dodatkowo preparaty pobudzające mogą sie przydać

generalnie jednak dobrze jest zastanowić się nad treningiem, czy nie jesteś przemęczony i nie potrzebujesz okresu regeneracyjnego.

zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 589 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15078
Dzięki za szybką odpowiedź. Doskonale zdaję sobie sprawę z funkcji poszczególnych suplementów. Zastanawia mnie tylko czy przy spożyciu kalorii, które podałem powinienem wybrać białko czy raczej gainer, a może połączyć oba - tylko czy jest sens?
Z gainerów biorę pod uwagę Gain Bolic 6000 albo Monster Mass, a odnośnie białka to myślałem o System Protein 80. Witaminki sprawię sobie w pierwszej kolejności I najważniesze: czy po wypiciu porcji odżywki ma się podobne uczucie sytości jak po spożyciu normalnego posiłku?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 92660
zdecydowanie gainer, białko możesz nawet zmniejszyć w diecie.

z tych dwóch zdecydowanie monster mass

gainer tak nie zapycha, to proszek rozpuszczony w wodzie więc ....

z zapychających najbardziej gain fast.

zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 589 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15078
Miętki dzięki za konstruktywne rady. Zwykle jak piszę o treningu w domu słyszę tylko żebym wybrał się na siłkę, bo inaczej to strata czasu. Niedawno zmieniłem plan i być może dlatego organizm się jeszcze nie prezystosował. Przez najbliższy miesiąc postaram sie ustalić czego mi brakuje, a póki co zaopatrzę się w coś na szybszą regenerację, ponieważ 8h snu zdarza mi się raczej rzadko. I przepraszam za posta pod postem. Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 92660
no generalnie tez polecałbym siłownie i kompleksowe podejście do treningu.

warto planować cykle regeneracyjne, zmieniać bodźce, sposób trenowania etc.

suplementy i inne bzdety nie maja tu wiele do rzeczy w sumie.


zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 589 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15078
Niestety obecnie spędzam na uczelni prawie cały dzień, ale od przyszłego semestru mam nadzieję, że się to zmieni i w końcu będę mógł trenować jak należy. Do tego czasu postaram się zrobić w domu tyle ile to będzie możliwe. Odnośnie kompleksowych treningów i regeneracji to mam na razie za małą wiedzę w tej kwestii, ale postaram się to szybko nadrobić. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Zmieniony przez - quezacotl w dniu 2007-12-09 01:42:05
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mega mass 4000

Następny temat

Witaminki ;]

sosy