SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy po odstawieniu HMB masa zdobyta i sila spadną?

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2569

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 17
czy efekt zdobytej masy i siliy na hmb jest trwaly i utrzymuje sie nawet po odstawieniu srodka?

tata j**ie mnie w dupe

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94077
jest boskie, to suplement na miare V RP..


nie no a tak powaznie zeby nie schodizc z tematu -
nie jest to glupi suplement, naprawde dobrze pomyslany ze wzgledow marketingowych i jego roli w ustroju. jednakze efekty sa calkowicie sybstytuowane przez pożywienie, podaż bialka i jego metabolizm.

pomysl na sprzedaz hmb - podobnie jak L-karnityna - glownie marketing i placebo

Zmieniony przez - f***master w dniu 2007-10-27 12:38:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 23197 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 224120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1471 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 53505
w kulko o tym HMB jedno wielkie przereklamowane guwno
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 23197 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 224120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 126189
z pewnoscia nie bedzie to ilosc i szybkosc jak przy kreatynie czy po niedozwolonej chemii
jednak mozna liczyc na pewien postep dzieki suplementacji HMB

i jesli po skonczeniu stosowania dieta i trening beda w porzadku

efekty pozytywne pozostana
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 23197 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 224120
Jadłem tego hmb tyle ze to przesada i chyba mniejsze zakwasy miałem no i odbijało sie tym strasznie
Ogólnie Suplement dla tych co maja Hajs i chcą sie czymś motywować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 53
jablock co ty piprzysz ze dls tych co maja hajs,biorac 3 gramy dziennie wychodzi45 zlna miesiac , to chyba wiecej na witaminy wydajesz miesiecznie,zreszta teraz mozna kupic 300kaps 1250mg po 70 zł ale nie powiem gdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 23197 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 224120
Ok to nie mów gdzie w sklepie SFD jest 300 kaps HMB za 109zł
https://sklep.sfd.pl/Olimp_HMB_1000_mg/kap._Mega_Caps-opis1633.html
1 kaps - 1 gram HMB Słyszałeś o tym żeby odczuć jakieś efekty trzeba brać długo i więcej niż 3 gramy ?? --- No a jeśli nie zadziała to Sorry przecież Powszechnie wiadomo że nie działa na wszystkich - takie tłumaczenie jest
A Jak jakiś świeżak se kupi na początku przygody z siłownia i mu masa skoczy on samego jedzenia i treninigu mysli ze to po HMB
Ja brałem długo i dużo i nic nie odczułem
a jest masa inynych produktów Których Działanie jest Odczuwalne np. Zwykłe BCAA które przydaja sie bardzo podczas Redukcji

Nie jestem przeciwnikiem HMB bo sotsuje je w czasie redukcji ale jest ono na samym końcu mej listy suplementów

A ty specjalnie Zarejestrowałeś sie Dzisiaj Żeby Bronić HMB ??
Może masz sklep i ci nie schodzi dobrze ??

I uzupełnij Profil żebym wiedział z kim Prowadze Konwersacje
acha i nie stresuj sie tak bo robisz straszne błędy


Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-10-27 02:09:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 94077
jablocokk nie jestes glupi, wiec nie sprowadzaj konwersacji do tego ze chcesz zobaczyc ile kto ma w łapie bo to ma oznaczac jak jest mądry
albo jak ma ponizej 35 tzn ze nie warto znim gadac?

Zmieniony przez - f***master w dniu 2007-10-27 11:49:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jabolcokk A.Jabłoński
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 23197 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 224120
Ja wiem kto to jest przedwczoraj zakładał temat o tym że chciałby zostać zgwałconym przez kobiete itp. więc dlatego to napisałem
W sumie jakby miał z 33cm i pisał takie mądrości to nie warto by było gadać

Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2007-10-27 11:52:16
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 249 Napisanych postów 41358 Wiek 49 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 126189
moze poprostu pozostaniem (wyjatkowo ) przy topicu ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przechowywanie odżywek

Następny temat

do D.Szukala lub S.Ambroziak o Arginine..

nutloveb