SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy opuszczać powoli....? PILNE!!!!!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 803

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 160
Mam problem. Trenuję na masę i nie wiem czy dobrze robię podnosząc "wybuchowo"(superdynamicznie) i opuszczając bardzo powoli bo ok.4sek.A...zapomniałbym czy mam stosować koniecznie piramiding w treningu.Proszę o szybką odpowiedź.

Każdy otrzymuje rady tylko mądrzy z nich korzystają...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46113 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
no wiec kafar powinienes podnosic sekunde a opuszczać 2 sekundy. Taka jest zasada podobnoż.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1377 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12849
przy opuszczaniu zaangazowanych jest 20% wiecej włókien wiec nalezy jak najwolniej opuszczac

<<<<<możecie mnie zabić ale dla mnie tylko liczy sie ARKA GDYNIA>>>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1428 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 14364
Zacytuje fragment z Kulturystyki i Fitnessu. Art. Powtórzenia, fazy ruchu, tempo... "Np wyciskanie leżąc. Serie 4 Powt. 8 Tempo 3021 Pauza. Pierwsze 2 kolumny są jasne. W zapisie tempa poszczególne cyfry oznaczają 3- faza opuszczania ciężaru(sek), 0- zatrzymanie w dolnym punkcie ruchu, 2- faza wypychania(sek), 1- zatrzymanie w górnym punkie...".
Dalej jest napisane, że w zależności od celu treningu(masa, siła tec.) model ten zamienia się na 30X1. Moim zdaniem trzymanie się takiego modelu jest niezwykle trudne, a cała idea szalona, ale tak napisali. Słowem raczej wolniej niż dynamicznie. Robiąc dynamiczne powtórzenia zrobisz siłę, osiągniesz taki "max moment obrotowy", nie masę. Ale przerzucenie się na wolne i kontrolowane wyciskanie i opuszczanie będzie dla ciebie trudne jeżeli bawiłeś się z dużymi ciężarami, które wyrzucałeś w górę, a nie wyciskałeś.

PO CO CI MASA JAK MASZ SWETER

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

COŚ DLA NOWICJUSZA

Następny temat

Trening klatki - korekta