SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy należy robić tyle samo powtórzeń w każdej serii ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 104

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Wiek 11 dni Na forum 11 dni Przeczytanych tematów 57
Np klatka 4x5,5,4,4 czy trzeba konieczne robić w każdej serii po 5 powtórzeń ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 31 Wiek 9 dni Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 601
Ogólnie jest dobrze żeby zrobic tyle ile sobie wyznaczyles.Wiadomo nie zawsze wejdzie tyle potworzen ile sobie dalismy na cel ale wazne w tym wszystkim aby klata byla spompowana.Wiesz progresujac z treningu na trening nie musisz zwiekszac ciezaru czy tez powtorzen tylko np zakladajac ze trening wczesniej nie weszly ci 2 ostatnie serie to w kolejnym treningu robisz na tym samym ciezarze i z ta sama liczba powtorzen i skupic sie zeby tym razem te 2 ostatnie zalegle weszly.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4644 Napisanych postów 57160 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 715043
Nie rozumiem dlaczego masz nie robić tyle samo powtórzeń. Skoro tak sobie założyłeś w planie treningowym to tego się trzymaj. Jeśli w planie masz rozpisaną progresję ciężarową na 5 powtórzeń to staraj się w każdej serii wykonać założoną ilość powtórzeń jeśli natomiast nie jesteś w stanie zrobić tyle powtórzeń bo na przykład zabrakło siły to na następnym treningu sobie po prostu powtórz ciężar aby dobić do pełnych serii.
Wówczas najlepiej się kontroluje swoje postępy ciężarowe w ćwiczeniach siłowych.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12504 Napisanych postów 121879 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404862
zależy od planu, jak jedziesz schematem 5x5 to należy się trzymać załozeń planu

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7066 Napisanych postów 76928 Wiek 44 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 643483
Jeżeli nie pasuje Ci taka ilość powtórzeń to poprostu zmień plan treningowy . W FBW głównie opieramy się o ćwiczenia wielostawowe na wolnym ciężarze, t.j. jak martwy ciąg, wszelakie wiosłowania, wyciskania oraz uginania i prostowania ramion i nóg. Ważną rzeczą jest, aby ćwiczyć grupy mięśniowe na jednostce treningowej w odpowiedniej kolejności, czyli od największej do najmniejszej. Ponieważ jest to bardzo istotne, gdyż małe partie są synergiczne z dużymi, więc i tak będą pracować wraz z dużymi.Nie trzeba zakładać planu 5 10 15 itp Możesz stosować standardowa ilość powtórzeń . Dostosuj plan do własnych priorytetów.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o poradę. Trening pośladków. Co robię nie tak?

FuckBaton