SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy nadal redukować ?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 206

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Płeć

Cel

Waga

Wzrost

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Stosowana lub planowana suplementacja

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 164
Płeć : mężczyzna
Wiek : 27
Waga : 73
Wzrost : 176
Obwód klatki : 88
Obwód ramienia : 32
Obwód talii : 79
Obwód uda : 55
Obwód łydki : 41
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 16-18%
Aktywność w ciągu dnia : praca fizyczna 4x12h w tyg
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2x w tygodniu ćwiczenia FBW w domu
Odżywianie : Dobrze zbilansowana dieta (-300kcal)
Cel : redukcja?
Ograniczenia żywieniowe :
Stan zdrowia : normalny
Preferowane formy aktywności fizycznej : trening silowy
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kofeina 200mg przed treningiem
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : redukcja 3 mies

Witam. Jestem na redukcji od 3 miesięcy. Udało mi się zgubić 11kg z masy oraz po parę cm z obwodów. Moja sylwetka uległa już poprawie lecz nie jestem pewien czy jest to już odpowiedni moment by zakończyć redukcję i zacząć masować ? Powodem dlaczego się zastanawiam jest ogólny brak masy mięśniowej w stosunku do tłuszczu , a z obecnymi treningami siła i miesnie wogole nie chcą rosnąć na niedoborze kalorycznym? Co polecacie , jakich informacji jeszcze potrzebujecie ? Pozdrawiam.
















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6380 Napisanych postów 75325 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 631581
Jest jeszcze trochę tkanki tłuszczowej ale tez jest strasznie mało masy mięśniowej . Gdzieś chyba jest błąd . Chcąc efektywnie tracić tkankę tłuszczową, minimalizując jednocześnie ryzyko ubytku masy mięśniowej, należy przede wszystkim dopasować indywidualnie strategię żywieniowo-treningową i suplementacyjną pamiętając o tym, że organizm ma określone możliwości adaptacyjne. Nadmierne jego nadwyrężanie kończy się niestety najczęściej utratą muskulatury.Proponuje przyjrzeć się treningowi oraz odżywianiu .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12293 Napisanych postów 12104 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320099
jeszcze trochę siedzi tłuszczu, możesz wejśc na zero na 4 tygodnie odpocząć i wtedy po tym okresie dopalić resztę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7029 Napisanych postów 8424 Wiek 39 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 233078
Jak wyżej - wskocz na zero na regeneracje i potem wystartuj na nowo, nie ma dużo pracy ale lepiej teraz konkertnie do tego podejść niż wskakiwac na mase na siłe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 164
Dziękuję za porady:
Dodam że jest to moja pierwsza redukcja staż na siłowni jest zerowy, jedynie 3 miesiące FBW w domu na własnym ciężarze , ostatnio dokupilem hantle i drążek to cos zaczynam z tym działać.
Tak jak pisałem w ankiecie trenuje jedynie 2x w tygodniu 4 dni praca nocna 12h (18-6) po odespaniu nocki mam tylko 5h przed pracą, a obowiązki są ( 2 letnia córka , dom , trzeba posiłki przygotować) , mam zamiar dodać 3 lżejszy i krótki trening w tygodniu bez nóg co by w pracy móc się poruszać.
Dieta zbilansowana, sama micha sporo błonnika , makro gdzieś (1,5b 1t reszta węgle)

@Flex1976- muskulatury nie straciłem bo praktycznie od początku jej wogole nie miałem, siła tylko minimalnie wzrosła względem początku, ale też nie spadła.

DJ-DoDo i monkey22 - na chwilę obecną nadal codziennie schodzę 0,5-1kg w tygodniu, nie chodzę głodny ani osłabiony, nie czuję potrzeby wskakiwania na zero kaloryczne bo nadal pale regularnie fat.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10932 Napisanych postów 118759 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1389545
Jak masz dobre psotępy w redukcji to siedź na niej. Chociaż jak redukujesz juz 3 miesiace mozna mały reset zrobic

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12293 Napisanych postów 12104 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 320099
zrobisz jak uważasz, ale tu nie chodzi tyle o wyniki co o gospodarkę hormonalną 3 miesiace zaleca się już zrobić przerwę, ale 4 to już taki max
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Masło z prażonych orzechów arachidowych

WPC