SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy moge pic kawe ????

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4016

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 644 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8248
Mam pytanie czy kawa jest zdrowa ( w jakich ilosciach mozna ja pic ) ???? I czy ja moge ja pic mam 16 lat :) ???? POZDRO !!!

" Każda droga nawet ta najdłuższa zaczyna sie od pierwszego kroku "

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wwwaldek ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 2111 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25260
Za wcześnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 644 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8248
A OD JAKIEGO WIEKU MOZNA ZCZAC JUZ PIC ????? I W JAKICH ILOSCIACH ???

" Każda droga nawet ta najdłuższa zaczyna sie od pierwszego kroku "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
wwwaldek ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 2111 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25260
W sumie jak masz normalne ciśnienie to lepiej jest nie pić.
Ja zacząłem pić gdzieś w wieku 19-20 lat. Mała czarna z rana przed pracą dobrze robi. Ale nie więcej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 644 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8248
aha SPOX dzieki za odpowiedz POZDRO !!! :)

" Każda droga nawet ta najdłuższa zaczyna sie od pierwszego kroku "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 495 Napisanych postów 9533 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18704
ale poco chcesz pić KAWĘ ??!

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 644 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8248
no tak sioe pytam czy mógłbym juz zaczac nie mówie ze za wszelka cene ciegnie mie aby pic kawe ale czasami zeby sie z rana obudzic czy mógłbym wypic ;) POZDRO !!!

" Każda droga nawet ta najdłuższa zaczyna sie od pierwszego kroku "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11017
Kawa zablokuje Ci przysadke mózgową oraz spowoduje znaczne obniżenie stężenia plemników w spermie. Pijąc kawe zaburzysz sobie proces spermatogenezy :P Najlepiej po wypiciu 1 szklanki kawy weż 1 tabletke clomidu aby wyrównać powstałe zaburzenia w organiżmie:P Mati_16 jesteś THE BEST :D:P a herbate już pijesz ?? czy jeszcze czekasz do 18 lat:P

"Go hard....or go home"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16307
nie pij kawy , nic pożytecznego ona do naszego orgaznimu nie wnosi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 341 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18037
A ja kocham kawę oczywiście łatwe laski bardziej kocham hr hr hr. Osobiście piję kawę od 15-16 roku życia i jestem happy. Muszę przyznać, że kawa aż tak bardzo nie pobudza (chyba, że tzw. siekiera,)ale smak i aromat robi swoje. Dzień bez kawy to dzień stracony jak dla mnie. Kiedyś próbowałem ją rzucić, ale bóle głowy zrobiły swoje i tak ją piję do dziś i pić będę. Jak dla mnie możesz pić i nie widzę żadnych przeciwwskazań byś nie wypił małej czarnej przed pójściem do szkoły.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2112 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 24768
Cy wy chrzanicie bez kawy nieda sie rano wstac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tatuazyk

Następny temat

Poci mi sie dupa;/;/;/;/

Masa