SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy mój trening na masę może być?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 636

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

67

Wzrost

183

Cel treningowy

Zwiększyć masę

Staż treningowy na siłowni

0

Uprawiane inne sporty

Bieganie, jazda na rowerze

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Sztanga, kettlebell
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 398
Witam jestem całkowicie zielony w ćwiczeniach i postanowiłem to zmienić mam 183 i ważę 67 kg w domu posiadam prowizoryczną ławeczkę, sztangę prostą z obciążeniami 30kg, ketball 6kg i ciężarki 2kg, drążek mam już ułożoną dietę i chciałbym zająć się ćwiczeniami na masę czy moglibyście ocenić mój plan treningowy i ewentualnie go poprawić/dać jakieś wskazówki(podpowiedzieć ile serii i powtórzeń robić).

Poniedziałek
Klata:
-Wyciskanie sztangi
-Rozpiętki ketballem
Biceps:
- Uginanie ramion ze sztangą
- Uginanie ramion siedząc ketballem
Brzuch:
-Brzuszki zwykłe
-Brzuszki skośne

Środa
Barki:
-Wyciskanie sztangi sprzed głowy
-Unoszenie ketlla bokiem w górę
-Sztrugsy ze sztangą

Triceps:
-Wyciskanie francuskie ketllem

Brzuch:
-||-

Czwartek:
Nogi:
-Przysiady zwykłe z obciążęniem
-Wznosy łydek
Plecy:
-Podciąganie się na drążku podchwytem(narazie nie dam rady się podciągnąć, ale czytałem, że jak będę opuszczał się z drążka na dół to później dam rade)
- wiosłowanie sztangą

Brzuch:
-||-

Sobota:
Przedramiona:
-Uginanie nadgarstków z hantelkami

Bicepsy:
-Uginanie ramion ze sztangą

Tricepsy:
- Wyciskanie francuskie


I tak ma wyglądać mój "trening" proszę o pomoc czy jest dobry czy dodać jakieś ćwiczenia jak tak to jakie i ile serii po ile powtórzeń się robi na masę. I czy w ogóle tym treningiem + dietą zbuduję jakąś masę mięśniową?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3321 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7967
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 642 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14021
Dieta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3321 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7967
dieta to dzial odzywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1723 Napisanych postów 27216 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 516400
Dokupujesz obciążenie na początek wystarczy Ci 100 kg, bo masz zbyt mało obciążenia. Stojaki, sztangielki i bierzesz trening j.w + dieta z dodatnim bilansem kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 9 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam. \
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prowadzę bloga treningowego

Następny temat

Changing time - droga do formy

Shaker