SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy ktos sie z tym spotkal ? Oxymethox Scantel Pharma

temat działu:

Doping - zdjęcia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 18061

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 321 Napisanych postów 3017 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 125501
bez zmian, ciągle dobrze stoi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194
WITAM,też zastanawiam się nad antkiem i mam do wydoru takie firmy jak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194
PMP-Steroids, Iran 100x25mg - Biosira, Indie 100x25mg - ScantelPharma 30x50mg - Balkan, Moldawia 20x50mg .I PROSIŁ BYM TU O DOBRĄ RADE KTURY JEST NAJ LEPSZY,W CO WARTO ZAIZWESTOWAĆ Z TEJ LISTY NA DZIEŃ DZISIEJSZY Z GÓRY DZIĘKI
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5394 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 70736
Scantel/biosira

wydymac caly swiat

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10750 Napisanych postów 46169 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Scantel/PMP
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 3984 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27522
Biosira/PMP. Scantel sporo zanizony, wiecej go nie wezme. Kumpel jeden w ogole wkvrwiony ze tego antka bral bo hvja mu poszlo po nim. Z tym ze on bral 2 tabsy przy wadze plus 100kg to nie wiem tez czego sie spodziewal. Pewnie rozne serie sa, jedne lepsze drugie gorsze. Ja inwestuje w bio/pmp/cyb.er. Do turka niestety brak dostepu, a to bralbym najchetniej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28
Czesc, wiem ze juz troche minelo od ostatniego posta, ale nie wiem gdzie umiescic ta wiadomosc, co polecacie na odblokowanie po oxymetholonie? brane przez 2tygodnie w 1 tygodniu 7x1 , 2tydzien 2x7 tylko bede raczej przez 2tygodnie, chyba ze zdecyduje sie na 3tydzien 3x7

Zmieniony przez - karoweed w dniu 2012-07-21 20:02:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10750 Napisanych postów 46169 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
od tego masz dzial doping.
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

NOWY RAZAK METHANEX !!!!!!!!!!!! Opinie

Następny temat

Dianabol 10mg Anglia