SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy ja dobrze ćwicze.??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 788

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46616 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jestem początkujący mam 23 lata, ćwicze jusz 2 miechy na siłowni, Napocządku lecialem 3 dni w tygodniu treningiem dla poczadkujacych,iechałem na odrzywce bialkowej i na kreatynie, dobrze sie odrzywiałem (regularne posiłki i dóżo wenglowodanów) Zaczynając warzyłem 86 kg przy wzroście 188, wyciskałem na klate 60 raz, a w bicu miałem 29, po miesiacu warzyłem 95 i tyle samo wyciskam na klate raz a w bicu 31, przegiolem troche z tym wenglem bo częsć tej wagi to brzuch :)
Teraz miecha lece treningiem 6 razy w tygodniu 1 partia mieńśniowa + brzuch po 3 ćwiczenia na partie 6 seri po 8 róchów, No i nie wiem co jest nie tak bo dalej jechałem na odrzywce wenglowodanowo białkowej (profi whey mass) olimpu i na glutaminie( bo słyszałem że dobra jest) no i bez żadnych efektów, ani waga sie nie zmienia ani wyniki, może ten trening jest do bani.Napaliłem sie na deke ale po przeczytaniu paru artykułów o szkodliwości sterydów se odpóściłem bende próbował własnych sił. Powiedzcie czemu nie ma efektow ??
, czy ktoś kto ma pojeńcie o tym sporcie mógłby mi podaś jkiś dobry na mase trening bo jak zaczełem czytac te plany treningowe to jusz nie wiem co będzie dlamnie lepsze?
DŻIENKI
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20425 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 84381
CZYTAJ, CZYTAJ i jeszcze raz CZYTAJ, bo pojęcie o treningu i o diecie masz znikome z tego co tu wypisujesz. Ciężko nawet stwierdzić, że opanowałeś podstawy.

Także krótko mówiąc ćwicz:
pon - klata + triceps
sr - plecy (w tym ostatnie cwiczenie na kaptury) + biceps + przedramie
pt - nogi + barki

brzuch 2-3x w tygodniu (nie polecam robic w dzien treningu plecow, bo prostowniki beda zmeczone. ew. wniosy noog w zwisie, ale to juz jesli koniecznie chcesz robic brzuch w ten dzien)

Cwiczenia:

Klatka-2 postawowe +1 izolowane
grzbiet góra-2 postawowe+ 1 na czworoboczne(kaptury)
grzbiet prostowniki-1 podstawowe
tricepsy-1 postawowe +1 izolowane
bicepsy-1 postawowe +1 izolowane
przedramiona- 1 podstawowe
uda-4-głowe 1 postawowe +1 izolowane
uda-2-głowe 1 izolowane
łydki-1 podstawowe
brzuch 1 na proste +1 na skośne
barki-po 1 na każda głowę

Atlas Ćwiczeń na pewno sie przyda: www.kulturystyka.pl/atlas 

Serie proponuje 12/10/8/8 na cwiczenia podstawowe i serie 4x10 albo 4x8 na cwiczenia izolowane. Poszukaj w wyszukiwarce gotowych planow pod haslem "plan na mase" - http://www.sfd.pl/search.asp

O diete dopytuj się w dziale Odżywianie, a odżywki na razie odłóż, bo przy takim stażu nie są Ci jeszcze potrzebne.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46616 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dzienki za odpowieć,
poczytałem atlas ćwiczeć, popatrzyłem na inne treningi i ulożyłem cos takiego. Co wy na to??
Jak coś jest nie tak, to prosze o komentaże.

Trening na mase.

PONIEDZIAŁEK
KLATKA
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12/10/8/8
WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 12/10/8/8
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4 x 8

TRICEPS
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC 4 x 8
WYCISKANIE „FRANCUSKIE” SZTANGI W LEŻENIU 4 x 10

ŚRODA
NARAMIENNE
WYCISKANIE SZTANGI SPRZED GŁOWY 12/10/8/8
UNOSZENIE SZTANGIELEK W OPADZIE TUŁOWIA 4 X 8

PRZEDRAMIE
UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE 4 X 8
UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE 4 X 8

PIĄTEK
PLECY
MARTWY CIĄG 12/10/8/8
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM (NACHWYT) 12/10/8/8
PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ 12/10/8/8
WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY” 4 x 8

BICEPS
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 4 x 8
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE W PODPORZE O KOLANO


Nug nie robie bo narazie nie potrzebuje, 4 lata trenowałem kolarstwo górskie amatorsko z tym że narazie nie jezdze i nogi mam całkiem spore choć nie wyżeźbione.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46616 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
A brzuch robie w dni wolne.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wąskie biodra

Następny temat

Dieta i trening dla osoby szczuplej

Masa