SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy dobre na początek ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 726

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 114
Witam to mój pierwszy post na forum mam zamiar rozpoczać pracę nad poprawą sylwetki.

Trening na rzeźbe + aeroby + ABS II

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 86

Wzrost: 189

Cel treningowy: Rzeźba

Staż treningowy na słowni: 0,5 roku

Uprawiane inne sporty: -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga prosta, łamana, sztangielki, bieżnia, skakanka,

Dieta: redukcyjna ok 2283 kcl

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

co cię nie zabije to cię wzmocni

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Witam,
nie za wcześnie na rzeźbę?

podaj wymiary, wyniki w mc, wl, przysiadach, wiośle


pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 114
Sugerujesz że powinenem zacząć od masy ? wybierając rzeźbe myślałem o spaleniu fatu najabrdziej z brzucha ale wiadomo że nie gubi sie miejscowo tłuszczu

co cię nie zabije to cię wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Sądząc po wymiarach nie jesteś masakrycznie zalany. Ja mam podobną sytuację. Robię tak:

trening fbw 5x5 i bezpośrednio po nim korzystam z afterburningu 20 min aeroby (bieżnia / rowerek). Białka do organizmu dostarczam około 1.0 - 1.5g (zależy od dnia i zasobów), węglów 3g na kilogram masy ciała.
W nietreningowe dorzucam tabatę i powiem Ci, że powoli, powoli fat się spala a siła idzie. Masa też - tylko fakt faktem, powoli.


pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1013 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27082
trzeba miec co rzezbic - daj foty bo wyobraznia zawodzi:)

poza tym wydaje mi sie ze mylisz pojecia, rzezbienie to nie to samo co odchudzanie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 114
pod rzeźbą bardziej miałem na myśli redukcje :) pomyliłem pojęcia

co cię nie zabije to cię wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 114
A więc proponuje tak :

MIESIĄC PIERWSZY

pon, środa, pt - siłka
wtorek,czwartek,sobota - ABS II
nd - basen


wyciskanie w leżeniu sztangi na płaskiej 3x 13
wyciskanie w leżeniu sztangielek na pskośnej 3x 13
rozpiętki w siadzie na maszynie 3x 15

wyciskanie sztangielek stojąc 3 x 13 , 12, 10
wyciskanie sztangi łamanej zza głowy 3 x 13 , 12, 10
podciąganie sztangi łamanej do brody 3 x 13

unoszenie sztangielek bokiem w góre 3 x 13
uginanie ramion ze sztangą łamaną 3 x 15
podciaganie sztangi do klatki piersiowej w opadzie 3 x 12

brzuszki na skośnej 3 x 15


superseria uginanie sztangielek 3 x 13 + wyciskanie na płaskiej sztangi w wąskim uchwycie

co cię nie zabije to cię wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Albo jestem zacofany, albo wynalazłeś nowy program gdzie w pierwszym miesiącu ćwiczeń całkowicie nie ćwiczysz nóg i pleców.

Brzuch rób po treningu, 2x w tyg. Unoszenie nóg prostych 2x max i spięcia (lub spięcia skośne) 2x max.

Co do planu, ja bym wybrał taki w którym są mięśnie trenowane w jednym dniu. Same ćwiczenia bazowe, bez zbędnych maszyn i rozpiętek.
Czyli FBW.

ABS 2 - plan okay jak się jest chuderlakiem, który robi tylko brzuch. Natomiast już po samych porządnych przysiadach będzie Ci się niedobrze robiło na myśl, że czeka Cię trening brzucha. Poza tym i tak on odegrał ogromną rolę - stabilizacyjną, w przysiadach.

Jak masz kondycję to rób interwały w dni nietreningowe (20sek sprint, 60sek trucht) - więcej o nich tutaj:
http://www.sfd.pl/Trening_Interwałowy_HIIT_-t268582.html



pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 114
A pomoże ktoś z dietą ?? i jakieś odżywki chce to zrobić pożądnie i stanowczo od września

co cię nie zabije to cię wzmocni

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 5005 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19714
Odżywki na początek zbędne, dieta to dział "odżywianie" - podwieszone posty. Naprawdę masz tam wiedzę w pigułkach.


pzdr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Proszę o pomoc, atlas czy ławka?

Następny temat

Trening na mase