SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy dobrą mam diete!!!!! Co robić ?????????

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3705

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2960
Cze wszystkim muj problem polega na tym co żre....Nie wiem czy roibe to dobrze nie licze dziennych kalori bo nie potrafie tojuż jest źle ..wiem..ale co mam zrobić jak naprzykład >>>>>rano jogurcik i cherbatka nie słodzona do budy 4 skibki albo 2 bułki najczęściej z serem albo szynką z indyka ponadto w budzie czasem jakaś babeczka albo napoleon ze sklepiku to chyba też źle ale skąd mam brać tyle kalori dziennie jak nie ze słodyczy....dalej po budzie obiad zazwyczaj moje menu zawiera w ciągu tyg,piersi z indyka ,ziemniaki(czy są dobre),surówki różnego rodzaju,czasem kotlet schabowy,i inne mięsa,żadko--ryż,jajecznica tak raz w tygodniu może,ponadto staram się jeść banany,owoce suszone,ale jestem łasuch i wpada też jakiś pierniczek albo ciacho(co z tym zrobić??)wolno czy nie wolno i ile 1,2,3....jak obliczyć wtedy kalorie jak nie wiem ile zawiera kawałek tortu albo piernik,czy inny słodycz???wiem że dużo pisze ale chce wreszcie zająć się na poważnie dietą a jestem zielony...chce fachowych opini ci którzy stosują diete,wiedzą coś o niej i uważają że bardzo im pomogła prosze o pomoc !!!!

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15619
Jogurcik, herbatka - to się wogóle nie liczy.
Bułki, chleb - trochę podłej jakości węglowodanów.
Słodycze - do dupy.
Do obiadu nie jesz prakycznie niczego wartosciowego. O której jesz obiad? o 15? do tego czasu powinieneś byc po 3-4 posiłkach (ja jestem po 4).
Ziemniaki - czasami ok, ale bez sosu i nie polecam łaczyć z mięsem, takie połaczenie ciężko się trawi ale z rybą lub białkami jajek - w porządku.
Ryz raz w tygodniu? Ja jem codziennie 4 paczki (400g).
Czy wolno słodycze? Pewnie że wolno. Nie ma zakazu. Każy sam decyduje: jak jesz tak wyglądasz.
Zapomnij o kaloriach z tortu czy piernika, one na pewno nie przysłużą się do budowy mięśni. Liczą się tylko węglowodany złożone i białko zwierzęce.

Moderator Odżywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86317
Niestety to co czlowiekowi najbardziej smakuje tzn. cukier prosty (sacharoza) i tluszcz, czesto w polaczeniu jest bardzo kaloryczne ale nie nadaje sie na skladnik diety cwiczacego na silowni.
Porownaj sobie swoja diete z taka przykladowa :

1)Rano - 150 gr płatków owsianych i 0,5 l mleka
2) Drugie śniadanie - 200 gr pieczywa ciemnego 200 gr chudej wędliny (poledwica lub cos z drobiu)
3) Południe – 150 gr ryzu lub kaszy 150 gr mięsa gotowanego lub pieczonego (piers z kurczaka lub indyka)
4) 45 min przed treningiem 100 gr platkow owsianych
4) Zaraz po treningu aminokwasy BCAA, glutamina lub zwykły kompleks aminokwasów, odzywka gainer lub carbo
5) 30 - 45 min po treningu 150 gr makaronu 150 gr białego sera
6) Przed snem 10 białek z jajka gotowanych, gotowane mieso lub puszeczka tuńczyka.


Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2960
Dzięki Atomic masz racje !!A co sądzisz o kaszy bez żadnych sosów i czy ryż z sosem czy bez???Pozatym w budzie jem chleb wsppmniałeś że to podła jakość węglowodanów -okej wtakim razie co mam jeść??? A jak już jestem zkazany na chleb -to pewnie tylko żytni lub jakiś ziarniśty co??? i jak ten chleb jeść na każdej przerwie skibke czy raczej na raz wszystko(4skibki)Co nakładać na ten chleb???Wiem że to dużo pytań ale ale zauważyłem że bez diety nie dam rady więc wole wiedzieć jak najwięcej --ze słodkościami od dzisiaj postaram się ograniczyć (nie jestem grubasem jeśli o to chodzi ale słodkie lubie cherbate już od dawna nie słodze)A co z tym mojim śniadańiem (jogurt i cherbata)Co mam wcinać na śniadanie ?!?!?!?!?!?! Dzięki jeszcze raz.

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2960
Mawashi-posłuchaj mam tendencje do dobrze rozwinętych nóg uprawiałem lekkąatletyke pare lat więc moje uda iłydki są dobrze rozwinięte ale już nie biegam-i boje się że przykładowa dieta jest dla mnie niedobra (nie chce dostać tłuszczu na nogi a zauważyłem że właśnie tam najwięcej się dgo odkłada)podam moje wymiary abyśćie mogli dać mi dobrą iodpowiednią diete(Ćwicze około 2lat z przerwą 7miesięczą po operacji stawu łokciowego-odrzywki-kreatyna megabolu 3x250,glutamina 1x200tab. Olimpu,Egg Pro megabolu 1x300g,HMB olimpu 1x90tb.,Dibenkozide mg.2x 200tab.to chyba wszystko ale oczywiaście w ciągu tych dwóch lat z przerwami)moje wymiary-172cm wzrost ,75kg waga,36cm ramie,109cm klata, 32cm przedramie, 40cm łydka, 57cm udo,kark 40cm ,pas 82, biodra 93cm,nie wiem czy pomieszcze diete którą podałeś dzisiaj spróbowałem na śniadanie 0,5l mleka i płatki (obrzarłem się jak świnia nie chce dostać kauduna dbam o brzuch codziennie go ćwicze)teraz pytania niejasne dla mnie z tej diety co podałeś:
-płatki owsiane +mleko +rodzynki do smaku (może być)
-10 białek przed snem jak długo przed snem (1godz nie ołoży się to w tłuszczyk???????????)
-rano może jajecznica???albo płatki kukurydziane z mlekiem i rodzynkami(może być????????)
-Ile procentowe mleko
-Z czym jeść kasze?????????
###Podstawowe pyt. czy to dieta na mase????????????????????


!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15619
Zapomnij o sosach. W obecności węglowodanów tłuszcze błyskawicznie się odkładają, zwłaszcza te zwierzęce.
Odnośnie chleba, jezeli musisz go jeść niech to będzie chleb razowy tzn z mąki razowej najlepiej żytniej. Chleb zawiera tylko 45% weglowodanów więc na jeden posiłek powinno przypadać 150-180g. Chleb jeść grubo obłozony chudą wedliną lub kurczakiem gotowanym bez masła czy margaryny rzecz jasna.
Dieta zaproponowana przez Mawashiego jest w porządku.
Na śniadanie najlepsze sa płatki owsiane.
U facetów tłuszcz odkłada się w pierwszej kolejności na brzuchu, natomiast u kobiet na udach i posladkach.
Jeżeli cwiczysz brzuch codziennie to nie dziwi ze jest wystający (ja cwiczę tylko wtedy gdy chce wydobyc definicję). Ćwicząc i odzywiając się z nastawieniem na budowę masy musimy zdawać sobie sprawę że brzuch będzie nieco wystający. Taka ilośc jedzenia ma swoją objetość i niestety to widać - po prostu na masie brzuch nie wygląda dobrze, to dlatego latem odchudzamy się i rzeźbimy.
Zmiany wprowadzaj stopniowo i powoli co kilka dni wprowadzając nowy posiłek. A jak nie możesz zjeść płatków owsianych to zajmij się scrabble
powodzenia!

Moderator Odżywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 292 Napisanych postów 17217 Wiek 41 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86317
Bez jedzenia niestety nie ma efektow. Boisz sie ze od weglowodanow i chudego bialka ci sie cos odlozy ? Jak sie nie odlozylo od paczkowi napoleonek to od ryzu tym bardziej.
Ja stosujac taka diete gubie tluszcz i zmniejszam obwod w pasie (jem troche wiecej ww i bialka) oraz polepszam wyniki na silowni. Niewiem ile bym musial dolozyc plkatkow czy ryzu by nabrac tluszczu. Ale wiem ze wystarczyla by dodatkowa porcja slodyczy czy innego syfu (hamburgery, pizza ) i samara rosnie.

Bialko spozyte na ok 1 h przed spaniem nie odlozy sie w tluszcz. Gwarantowane ze zostanie wykozystane do procesow regeneracyjnych.

Pozdrawiam,
Mawashi

Lepiej jest być kanciastym Czymś niż okrągłym Niczym.
**Moderator Działu Trening**

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 877 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2960
Dzięki chłopaki wasze wypowiedzi są sensowne i bardz mi pomogły odpowiedzcie jeszćze na pytani które zadałem co do (%mleka ,rodzynek,kaszy)i już chyba wszystko ie będe już was zamęczał jak widzicie odiecie wiem bardzo mało 0gazety nie potrafią mi wytłumaczyć pare nie jsności-to dlatego-mam jeszcze 3 pyt.
-czy ryż moge jeść na obiad z tartymi jabułkami?
-co zawierają kluski i czy są dobr?
-pisaliście też że 4-5 posiłków dziennie a co ile godzin i które z nich są najważniejsze???
Jeszcze raz dzięki jak będą jescze jakieś niejasności to sięodezwe-dzięki wam zaczne się w końcu odżywiać jak należy
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CZe odpowiedzcie jeszcze na to-prosze!!!!!!!!!!!

!!Kasta!! Rośnij zdrowo kolo

Siła tkwi w psychice...i-mafii.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15619
Zawartość % tłuszczu w mleku ma marginalne znaczenie, sądzę że 0,5% jest optymalne to tylko 2,5g tłuszczu w 0.5litra. Pamiętaj żeby nie przesadzać z mlekiem. Garstka rodzynek do płatków jest ok.
Ryż z jabłkami to tylko węglowodany, aby posiłek był wartosciowy to dodaj piers kurczaka i będzie ok. Zamiast jabłka możesz jeść gotowane warzywa do smaku.
Kluski jak biała mąka - od czasu do czasu może być, lepsze to niż pieczywo (mniej przetworzone) ale jak wyzej - to tylko węglowodany.
Posiłki co 3-4 godziny.
Ważna jest regularność, ale najwazniejsze są śniadanie, posiłek natychmiast po treningu i następny po treningu.

Moderator Odżywianie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2751
Co powinno znajdowac sie w drugim posilku po treningu (bialko?), co mam zrobic jezeli cwicze ok.10 rano jak powienie wygladac moj posilek po treningu???

Buchaczi

Buchaczi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1559 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15619
W drugim posiłku po treningu powinny znajdować się łatwo przyswajalne weglowodany: biały ryż, makaron itp praz porcja białka: kurczak lub chudy twaróg. Ważne aby posiłek nie zawierał tłuszczu.
Pora treningu nie ma wpływu na skład posiłku potreningowego, chyba że jest to późny wieczór.

Moderator Odżywianie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

weglowodany a spalanie tluszczu

Następny temat

zupy

sosy