SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy dieta jest naprawdę potrzebna - pytanie laika:-)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3658

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 177
Mam pytanko. Wszędzie można przeczytać, że aby przytyć należy stosować odpowiednią dietę. A ja mam takie pytanko. Czy nie można poprostu jeść, jeść i jeść DUŻo. Czy to nie wystarczy by nabrać masy??? Prosze o rozwianie moich wątpliwości. Zaznaczam że dopiero zaczynam moją przygodę ze sportami siłowymi i jestem laikiem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 49 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 36062
No wiesz... trzeba brać przykład od rządzących - skoro oni tak walczą o jak najlepszą dietę, to my też musimy

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 52823
Masy moze i nabierzesz ale tluszczowej

Odpowiedia dieta i trening i wtedy zrobisz mase miesniowa bez tego bedzie ciezko

Miesnie musza sie z czegos budowac a nie ze zjesz sobie np duzo golonki i frytek lub hamburgerow i bedizesz wielki, musisz w miare trzymac odpowiednia ilosc bialeg wegli i tluszczy, oraz wyliczyc zapotrzebowanie kcal

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 563 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 19014