SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy czas masowac?

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 875

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13341
Witam:) Mam 171 wzrostu obecna waga 63,5 kg:) jestem w 2 miesiacu if:) redukuje z 78 kg:) i o to moje pytanie:) czy warto juz zakonczyc o to ta redukcje bo nie wiem czy nie zrobie kroku w tył... pod względem miecha. Oczekuje wyczerpującej wypowiedzi:) dodam iż mase chce teraz prowadzic na IF gdyz jestem endo i bede mógł lepiej kontrolowac tłuszcz ktorego bede sie starał jak najbardziej uniknac;0
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13341
Odpowie mi ktoś >? I jeśli mozna to odrazu czy doradził by mi ktos bilans kaloryczny na tej redukcji bo jestem pewien ze źle go rozplanowałem i mam za duzo kcal na minusie... dlatego redukcja nie przynosi max efektu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 945 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17324
Z choinki się urwałes nie podałeś podstawoych informacji o Sobie i oczekujesz wyczerpującej odpowedzi ? no uwierz mi ale czarodziejów tutaj nie ma chyba ze chcesz tylko pomoc na odczepnego ale to nie na SFD.PL

uzupełnij informacje o sobie i najwazniejsze dodaj Swoje zdjęcia jak wyglądasz bo to będzie punkt odniesieniea do całej reszty.

Po drugie jak ktos ma Ci doradzić bilans kaloryczny jak nikt nie wie ile zjadasz, ile zjadałeś, nikt nie wiem jaka masz diete, nikt nie wie ile i jak trenujesz i jak wyglada cała reszta potrzebna do prawidłowego określenia ile powinieneś zjadać kalorii

Po 3 co masz pod pojęciem - redukcja nie przynosi max efektu ?

Wklej te zdjęcia i opisz wszystko będziemy myśleć pozdro !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13341
Dobrze:) zaraz wyśle foto tylko je zrobie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13341
Chodzi mi o to czy redukowac dalej:) bo nie chce tracic juz miecha i nie moge sie zdecydowac. kurde nie moge foto dodac... ehhh
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13341
Mogłem tylko na profilowe walnąc... i tyle jeśli mozesz blizej spojrzec i ocenic czy jest co redukowac powiedz:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 945 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17324
jeśli chcesz znać moje zdanie to brzmi : zdeycowanie masssuj :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13341
no chodziło mi o własnie taką odpowiedz:P bo wczesniej przy ostatniej masie;p mało co z tego teraz zostało;p zrobiłem bardzo głupi bład i odrazu skoczyłem na wysokie kcal ... zbyt wysokie i z 67 kg skoczyło na 78 w mgnieniu oka lecz niestety była to sama tkanka tłuszczowa ;p teraz juz czuje ze czas konczyc ta redukcje bo schodze za nisko i chodze głodny... malo kcal robi swoje... to teraz do konca tygodnia pociagne potem zaczynam stopniowa podrzucac kcal po 100 do przodu z dnia na dzien potem dojde do rownego poziomu i zaczynam budowac konkretne miecho a nie jakies tam wałeczki tłuszczu;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Domowe sposoby redukcji masy

Następny temat

Posiłek przed treningiem