SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy coś z tego będzie?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 83

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23
Witam!

Wracam do aktywności fizycznej po kilku miesięcznej przerwie, postanowiłem rozpocząć swoją przygodę z kalisteniką. Niestety moja baza pod treningi jest zbyt słaba stąd moja prośba o pomoc z doborem treningu.

Wiek: 26
Wzrost: 180
Waga: 82 kg

Ilość wykonanych pompek: 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 3/ 4-5
Ilość wykonanych przysiadów: 40
Ilość wykonywanych dipów: 15

Jak widać po wynikach to podciąganie u mnie "leży" i jednym z głównych celów byłoby zwiększenie liczby podciagniec.

Biegam dość regularnie dystanse 3-5 km; przynajmniej raz w miesiącu biorę udział w biegu ulicznym na dystansie 5, 10 km - dla przyjemności. Nie mam, ani nie miałem żadnych kontuzji oraz urazow. Mogę trenować 5 razy tygodniowo. Głównym czynnikiem, na którym mi zależy jest poprawa wyników w bazowych ćwiczeniach do kalistenika, a także poprawa siły i sylwetki.
Do dyspozycji mam drążek i poręcze w parku SW, hantle 2x10kg, guma odciążająca, "podpórki" do pompek, kółko do treningu mięśni brzucha, sprzęt bokserski (worek i rękawice).

Czy ktoś mógłby pomoc mi w rozsądnej rozpisce planu treningowego, który obejmowałby solidną bazę, a także typowe ćwiczenia na brzuch? Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4256 Napisanych postów 55711 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 708637
To powinno pomóc

Zbiór artykułów autorstwa użytkownika Dremor.

http://www.sfd.pl/[ART]_Kalistenika_na_poważnie_wstęp_i_wprowadzenie-t1095881.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL._2__wywiad_z_trenerem_gimnastyków_Chris_Sommerem-t1096322.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL._3:_L_SIT-t1096682.html
http://www.sfd.pl/ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL._4:_SMAROWANIE_GWINTÓW-t1097247.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.5:_ELBOW_LEVER-t1098210.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.6:_MOBILNOŚĆ_DLA_ZAPRACOWANYCH-t1101229.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.7__TIPS&TRICKS,_PRZYDATNE_ZASADY,_PATENTY._-t1101386.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.8:_SUPERMAN_CZYLI_BACK_LEVER-t1102278.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.9:_KOREAŃSKIE_DIPSY-t1102386.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.10_:_Wielka_Księga_Dipsów-t1104122.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.11_:_Wielka_Księga_Podciągań-t1104751.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.12_:_Pozycje_Statyczne-t1104881.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.13:_POMPKI!-t1106410.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL.14:_PODCIĄGANIE__PODCHWYT_VS_NACHWYT-t1108925.html
http://www.sfd.pl/[ART]_KALISTENIKA_NA_POWAŻNIE_VOL._15__IMADŁO_ZAMIAST_DŁONI-t1127808.html
http://www.sfd.pl/[ART.]_Wpływ_postawy_na_wyniki_i_osiągnięcia_atletyczne_przodopochylenie_miednicy-t1095523.html
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23
Dziękuje bardzo, na pewno dużo z tego wyciągnę ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla średniaka Push-pull do oceny.

WPC zestaw