SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czy brać węglowodany po treningu aerobowym? Cel redukcja tłuszczu.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3460

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
Tłuszcz nie spala się po treningu. To tak nie działa.

Mam wrazenie, ze wrecz przeciwnie. To Ty za mało kombinujesz.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 740 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 6367
jeśli dawkujesz węgli na dobę 150g na redukcji możesz zapodać je po treningu a w resztę dnia walić tłuszcz i białko rób aeroby na czczo z silnymi antykatabolikami BCAA aa jak ci bardzo zależy to kreatyna jako antykatabolik też się spisuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 263 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2873
Witam,
mnie też nurtuje kwestia jedzenia po aerobach. Robię brzuch i aeroby (bieganie) od razu jedno po drugim - wieczorem mniej więcej od 19, 20 przez ok. 1,5 h (40 minut brzucha + 40 minut biegu). Celem treningu brzucha jest poprawa jego definicji, natomiast biegu - spalenie tkanki tłuszczowej czyli w gruncie rzeczy również poprawa definicji mięśni brzucha. Typ budowy - endomorfik. Jednak nie jestem raczej otłuszczony, bo kratę w miarę widać, ale chcę ją jeszcze uwydatnić. Stosuję dietę cycling carb (od ok. 2 tygodni), choć myślę o powrocie do klasycznej, gdyż mam wrażenie odkładania tłuszczu (wątpię, abym spożywał za dużo kalorii). Zastanawia mnie kilka kwestii:
1) co najpierw robić - brzuch czy bieg i dlaczego?
2) kiedy przyjmować suplementy - BCAA i białko?
3) co jeść po skończeniu?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
40 minut ćwiczeń brzucha to parodia. Ty go ćwiczysz, czy pieścisz? Zrób porządny trening siłowy, włączając go do siłowego.

Białko przyjmujesz w zależności od braków w diecie, BCAA przed, lub powysiłkowo.

Posiłek to kwestia założenia dietetycznego, a nie obecności treningu aerobowego.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 263 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2873
hehe :D Skerx jak zwykle miły ;) Uwierz mi, że robię brzuch porządnie. Co masz na myśli pisząc "posiłek to kwestia założenia dietetycznego"?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 75 Napisanych postów 9947 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52544
Zrób 2-3 solidne ćwiczenia na brzuch. Stawiaj na intensywnośc, nie czas treningu. 40 minut zajmuje całościowy trening FBW, a nie trening jednej partii.

Ułóż dietę i nią się kieruj w kwestii posiłku. Po aerobowym możesz zjeść pełnowartościowy posiłek, ale nie jest powiedziane, że musisz.

Poszukuję książki "Na początku był głód" M. Konarzewskiego, gdyby ktoś miał egzeplarz na sprzedaż - proszę o kontakt mailowy ;)

Jedna z bardziej przemądrzałych osób na forum.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase - do oceny ???

Następny temat

Dieta do oceny 88 kg masa amator diet