SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czworogłowy uda

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 208

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 49 dni Przeczytanych tematów 202
Witam. Wiem, że przez internet nie da się stwierdzić większość rzeczy na 100%, bez realnej wizyty, jednak taką odbędę dopiero w przyszłym tygodniu, a teraz prosiłbym o pomoc, jesli ktos zechcialby poswiecic chwile. Otóż 6 dni temu, przy strzale piłką, coś mi się stało w czworogłowy uda - w górnej części. Poczułem jakby się przegiął no i oczywiście zabolało. Normalnie byłbym niemal pewien, że to naderwanie, ale przy tym zazwyczaj jest kłujący ból, a tutaj występuje taki bardziej normalny ból + uczucie szarpnięcia. Zaraz na następny dzień - chodziłem bez bólu, krwiaków itp nie było. Z dnia na dzień są postępy, truchtać moge, jednak jakies sprinty i inne cwiczenia ktore by mocno obciazyly ten miesien, nie wchodza w gre, bo czuje ze nie jest na siłach. Moje pytanie brzmi czy to może być naderwanie, czy cos innego? Oraz od jakiego etapu nalezy wdrozyc cwiczenia rehabilitujące. Prosze o opinie.


Zmieniony przez - Majkel524 w dniu 2020-07-31 16:03:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18975 Napisanych postów 66597 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 557578
Bez badania fizykalnego + usg może być wszystko

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 49 dni Przeczytanych tematów 202
Całkowite zerwanie mięsnia tez? Raczej nie z tego co opisuję. Sam widzisz, że się da określić, iż na całkowite zerwanie w tym przypadku są mniejsze szanse, a na coś innego będą większe. Dlatego zaznaczyłem specjalnie na początku, że wiem, iż nie da się stwierdzić przez internet po czymś takim - dokładnej diagnozy. Jednak prosiłem o propozycję na co jest tutaj największa szansa, różne ludzie mają doświadczenia i zanim się gdzieś pójdzie, można popytać w temacie. Fajnie, że utwierdzasz w przekonaniu, że zawsze trzeba iść na prawdziwe badanie, tylko jakbyś mógł to robić bez takiej lamerskiej emotikony - w takim kontekście, to by było fajnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 13803 Napisanych postów 123760 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1415036
Mzoliwe że zwykłe stłuczenie od uderzenia piłką. Ale tego na 100% Ci nie powiem.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 2118 Napisanych postów 49886 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 492497
Majkel524
Całkowite zerwanie mięsnia tez?


zerwanie nie
po tym co opisujesz to i nadrewanie nie pasuje do obajwów (miałbyś wówczas ból przy każdej jego aktywncji)
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia - Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl
www.facebook.com/FizjoOsteo/ 
www.instagram.com/fizjosteo 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 49 dni Przeczytanych tematów 202
No ból był idento jakby to bywa przy stłuczeniu, ale chyba jest nie możliwe stłuczenie, jak to zrobiłem kopiąc bez fizycznego kontaktu w tym miejscu. Czy nie? :D

Własnie tez mi sie wydaje ze to moze nie byc naderwanie, bo juz miałem dwugłowy to trochę inaczej było. Takie strasznie dziwne uczucie nastapiło gdy sie to stało, jakby sie miesien jakoś skręcił czy zgiął i wyprostował. W tym miejscu gdzie się to stało, zawsze przy wałkowaniu dla rozluznienia, czułem największe spięcie i najbardziej "bolało" w tym miejscu jak sie walkowalo. A pare dni zanim to sie stalo, to dodatkowo rozciagalem miesnie "siad kleczny" gdzie nigdy tego nie robiłem. Chyba cos juz wtedy zapoczatkowalem, a strzal z calej sily na nie rozgrzanej nodze dokonczyl dzieło :D Jakby ktos mial jakies koncepcje to chetnie poslucham, moze sie przyda, jakby moj fizjo nie ogarniał :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Szacuny 15996 Napisanych postów 15424 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 334610
to wszystko co opisujesz, a szczególnie przyczyna to najbardziej wygląda na naciągnięcie pachwiny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 49 dni Przeczytanych tematów 202
Nie nie, pachwina to na pewno nie jest. To jest całkiem od przodu w czworogłowym, pachwine tez kiedys mialem naciagnieta to wiem jak jest, to bardziej przy strzale z wewnetrznej strony pachwina by sie uszkodziła, a tutaj robilem strzał prostym podbiciem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Badania, testosteron, prolka, morgologia

Dzem