SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czikita DT (pods. str 7, 11)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 17100

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 535 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10365
ile kosztuje olej kokosowy ? Dobre to ? Wszędzie dostane ? Nudzi mnie oliwa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 268 Napisanych postów 8008 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 115403
09.01.2014 czwartek

Trening: A nowy cykl seri 3x10
- rozgrzewka 5 min rowerek
1. Przysiady 3x10x32kg + gryf dołożyłam 2 kg od ost treningu A
2a. Wyciskanie góra skos 2x10x16kg + gryf dołożyłam 1 kg
2b. Przyciąganie drążka do brzucha siedząc 3x10x40kg +5kg od ost.
3a.Prostowanie nuk siedząc 3x10x45 stoje w miejscu
3b. Wznosy tłuowia 3x10x12kg ciężko, ps. filmik jak robie został u lubego na telefonie
4. Plank1min/50sek/40sek ale brzuch bolal masakrycznie i trzęsłam się cała
- orbitrek 20 min
- lekkie rozciąganie

Miska:
Warzywa: kiszony ogórek, cebula, pomidor, marchew, papryka czerwona
Suple: tran 4 kaps, magnez + wit B


Pomiary



Zmieniony przez - czikita007 w dniu 2014-01-09 18:31:44

Chyba mam jednak jakieś mięśnie na plecach czuję!

Zmieniony przez - czikita007 w dniu 2014-01-09 18:55:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 268 Napisanych postów 8008 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 115403
22.10.2013-14.01.2014To juz prawie 3 miesiące.

Korzystając, że jestem w domu cyknęłam foty. I hm... jestem zadowolona

Moje spostrzeżenia:
- Wspaniałe samopoczucie na czystej misce. Od dłuższego czasu trzymam rozkład ok 1800kcal B140/W150/T70-80. Wiadomo święta były niedawno, nie odmówiłam sobie domowych wypieków i jakoś żyję
- To samo tyczy się nabiału, odstaawiłam całkowicie (dało się). Czasem sporadycznie jak jestem w domu to wpadnie taki robiony pełnotłusty twaróg babci.
-Za mną trening dla zielonych a w chwili obecnej robię trening nr 1 by Obli. Bardzo przyjemny. Ale progresuję leszczarskimi obciążeniami a dlaczego?
- Bo wciąż walczę o @. Wizyta z wynikami badań przede mną.
Ureguluję @, wtedy przycisnę trening na maxa.
- W ciągu tych trzech miesięcy to chyba tylko z 3 razy objadłam się tak, że głowa mała. I to był okres październik-listopad. Tu znów pochwała czystej miski
- Brzuch ładnie się zrobił.
- Nuki: mniejszy cellulit, twarde uda ale obwód ten sam.
- Łapki, plecy, klatka tu bardzo dobrze współpracowały ze mną.
- Nowości w jadłospisie: olej kokosowy, kasza jaglana, ciaasto fasolowe... itp, itd

Co dalej?
- Czysta miska, regularny trening siłowy i cierpliwość.
Chociaż momentami chce się poddać
- Oczywiście nigdzie się stąd nie ruszam

Wszelkie uwagi, nagany mile widziane!
To forum to dla mnie prawdziwa skarbnica rzetelnej wiedzy.





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 535 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 10365
Zmiana na plus widać że zeszło z talii i z nuk najwięcej , więc dalej do roboty bo może być tylko lepiej ! ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 303 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 27493
Od razu w oczy rzucają się znacznie mniejsze 'boczki', gładsze ciało a sylwetka przyjemna dla oka idzie do przodu, powodzenia dalej w realizacji wszystkich celów

" The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it (...)"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Esther Zdobywczyni PP WBBF
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 4315 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 115600
Czemu w ogóle nie progresujesz w seriach?

Unknovvn pisała już o dziwnym obciążeniu we wznosach z opadu i filmikach, wysyłałaś do kontroli?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 826 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 75006
Spadło trochę z brzucha i z boczków. Powodzenia dalej!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 179 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
Czikita niepotrzebnie poddajesz sie pozując "trendowi" wypinania pupy, to jest zła postawa i o ile na jakimś JEDNYM zdjęciu można coś takiego sobie zapodać, jak sie lubi tak zdjęcia w pozycji neutralnej powinny byc zgodnie z ich nazwą zrobione przy takim ułożeniu ciała. Jeśli ktoś nie potrafi stanąć prawidłowo neutralnie powinien skorygować odpowiednimi ćwiczeniami swoja pozycję, bo trzymanie w ten sposób w dalszym okresie może prowadzić do problemów z krzyżem. Masz zdrowa sylwetkę nie psuj tego, zwróć równiez uwage na ustawienie stóp szczególnie lewa leci ci do środku tu skup sie na trzymaniu jej w trzech punktach czyli pieta paluch i śródstopie od strony małego palca
Powodzenia w dalszych zmaganiach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 4694 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 53177
Kurde, ale ty masz zajefajne proporcje. Fajnie jest Czikita, gładko, jędrnie i zgrabnie. Ciśnij dalej, Cziki. Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 10723 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139354
Też mi się podobawalcz dalej i żadnych myśli o poddawaniu się, a będzie coraz lepiej trzymam kciuki!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

początek;)

Następny temat

Pyt. dotyczące treningu siłowego

NutLove