SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czas rosnąć

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 951

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 263
Ostatnio kupiłem :
- 4800g Mass XXL Treca
- Kreatyne Treca
- Dextroze Treca
- L-Glutamine Treca
(Waże 82kg mam 184 cm wzrostu)
jak myslicie ile jestem wstanie przybrać na masie na takim zestawie?
Oczywiście co do dietki , spożywam : ryże, makarony, płatki owsiane i kukurydziane itp.
Taki zestawik starczy mi na miesiąc
powiedzcie mi co mam jeszcze więcej jeść żeby mieć większe efekty?

Sport to zdrowie!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 729 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
widze ze diete masz kipska wiec nie urosniesz nic,poczytaj posty podwieszone o ukladaniu diety
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 110
a gdzie w tej diecie bialko!
bez bialka nie zrobisz miesni, ale jedzac same weglowodany przytyjesz ale bedzie to tylko tluszcz, tego chyba nie chcesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 2620 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 18606
Masz prosty schemat posiłków.

1: Płatki owsiane, twaróg chudy, rodzynki, mleko.
2: PIeczywo żytnie, serek wiejski/twaróg, orzechy.
3: Ryż/Kasza gryczana, pierś z kurczaka, jajka, olej lniany.
4: Ryż/Kasza gryczana, pierś z kurczaka, jajka, olej lniany.
5: Tuńczyk w zalewie, pieczywo żytnie.

Jako szósty posiłek dorzuć sporą porcje gainera, również po treningu spożyj odpowiednią ilość tej odżywki.
Kreatyna rano wieczorem i po treningu, ale w dawkach 3-4g nie więcej.
Dekstroza z kreatyną.
Glutamina po treningu i przed snem luz zaraz po przebudzeniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 263
a co to jest ten olej lniany?
jakie ma działanie?

Sport to zdrowie!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 729 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 263
a co sądzicie o tuńczyku, mleku w proszku, soji?

Sport to zdrowie!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 729 Napisanych postów 31016 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94344
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 263
tak wogóle to pytanko do gazara, naprawdę znasz sie na tym?
Jak długo ćwiczysz?
Jakie efekty?
Ile masz lat i ile ważysz?
Ile w łapie i ile wypychasz na klate na raz?

Sport to zdrowie!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 9203 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29034
gainera jako ostatni posilek nie polecam, jesli odzywka to czysto bialkowa

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 9203 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29034
"tak wogóle to pytanko do gazara, naprawdę znasz sie na tym?"
nie, on tu jest tylko moderatorem...

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co z kaszy gryczanej

Następny temat

Pytanie a propos diety.

NutLove