SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czas na zmienę treningu. Do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 806

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11337
Witam pomyślałem że czas na zmianę treningi bo ten już mnie nudzi i jest mało efaktowny.

Oto mój nowy plan:

PONIEDZIAŁEK: Klata+Triceps

Płaska 10,8,6,4,2 (ciężar zmnienny 60 62 65 68 70)
Chantle na skosie go góry 10,8,6,6, (ciężar zmienny. Co seria zwiększam patrz.klata)
Sztanga w duł 12,10,8,6, (ciężar zmienny)
rozpiętki 10,8,8,6 (ciężąr stały)

Sznurki 10,8,6,4 (4<-totaj tylko zwiekszam ciężar)
Ściąganie wyciągu oburącz 10,8,6,4 (4<-zwiękaszm ciążar)
Francuskie 10,8,6,6 (stały ciężar)

WTOREK: Barki+biceps

Wycisk zza karku 10,8,6,4,2 (ciężar zmienny. Ostatnia seria z pomocą)
Hanteli w opadzie 10,8,8,6 (ciężar stały)
Arnoltki 10,8,8,6 (ciężar zmienny)
Wznosy hantli do przodu 10,8,6,6 (cięzar stały)

Modlitewnik 10,8,8,6 (ciężar stały)
Sztanga stojąc 10,8,8,6 (ciężar stały)
Hantali na zmiene siedząc 10,8,8,6 (ciężar stały)

PIĄTEK: Placy+nogi

Wiosłowanie sztangą w opadzie 12,10,8,6,4 (ciężar zmienny. Zaczynam od 12 bo inaczej nie czuje potem pompy)
Wiosłowanie hantlą w opadze 10,8,8,6 (ciężar stały)
Ściąganie wyciągu do klaty 10,8,6 (ciężar zmienny)
Ściąganie do karku 10,8,6 (ciężar zmienny)
Wyciąg poziomy ściaganie do brzucha 10,8,6 (ciężar zmienny)

Przysiady 10,8,6,4 (ciężar zmienny)
Prostowanie na maszynye 10,8,6,4 (ciężar zmienny)
Zginanie na maszynie (podudzie) 10,8,6,4 (ciężar zmienny)
Wspięcia na maszynie 10,8,8,6 (ciężar stały)

-->5 ćwiczeń na placy musze robic bo inaczej nie czuje pompy i napięcia

Poprzednij mój plan wyglądał podobnie tylko ze wszytko robiłem stałym ciężarem i w seriach 10,8,8,6 (np. płaska 10,8,8,6 ciężarem 62kg). Tego planu nie napisałem sobie och tak poprostu, Troche nad nim siedziałem i przedtem conieco poczytałem. Każde ćwiczenie i kazda seria była przemyślana, biorąc pod uwage moje poprzednie plany. Przerwy między seriami dużych parti mięśni do 2min małych 1min.

Prosze mnie tylko nie odsyłac do podwieszonych postów bo je wszytskie przeczytałem, układając ten plan.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 511 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7950
Plany się zmienia co 6-10 tyg, nie napisałeś swojego stażu.

Daj biceps do pleców a nogi rób z barkami

PONIEDZIAŁEK: Klata+Triceps

Płaska 10,8,6,4,2 (ciężar zmnienny 60 62 65 68 70)
Chantle na skosie go góry 10,8,6,6, (ciężar zmienny. Co seria zwiększam patrz.klata)
Sztanga w duł 12,10,8,6, (ciężar zmienny)
rozpiętki 10,8,8,6 (ciężąr stały) //za duzo serii, wywal to trzecie i jedną serię (ostatnią) z wycisku na płaskiej

Sznurki 10,8,6,4 (4<-totaj tylko zwiekszam ciężar) //w ogóle nie kumam o jakie cwiczenie biega
Ściąganie wyciągu oburącz 10,8,6,4 (4<-zwiękaszm ciążar)
Francuskie 10,8,6,6 (stały ciężar) //za dużo serii, rób w kazdym ćw 3 serie

WTOREK: Barki+nogi

Wycisk zza karku 10,8,6,4,2 (ciężar zmienny. Ostatnia seria z pomocą)// oj na prawdę nie radzę robić na kązdym treningu takiej serii jak ta ostatnia... w ogóle radze nie schodzić poniżej 6 powtórzeń (to i tak mało)
Hanteli w opadzie 10,8,8,6 (ciężar stały)
Arnoltki 10,8,8,6 (ciężar zmienny)
Wznosy hantli do przodu 10,8,6,6 (cięzar stały) // za duzo serii...

Przysiady 10,8,6,4 (ciężar zmienny)
Prostowanie na maszynye 10,8,6,4 (ciężar zmienny)
Zginanie na maszynie (podudzie) 10,8,6,4 (ciężar zmienny)
Wspięcia na maszynie 10,8,8,6 (ciężar stały) //na łydki więcej powtórzeń (>15)



PIĄTEK: Placy+nogi

Wiosłowanie sztangą w opadzie 12,10,8,6,4 (ciężar zmienny. Zaczynam od 12 bo inaczej nie czuje potem pompy)
Wiosłowanie hantlą w opadze 10,8,8,6 (ciężar stały)//b. podobne do wiosłowania sztangą, można (choć nie trzeba) wywalić
Ściąganie wyciągu do klaty 10,8,6 (ciężar zmienny)
Ściąganie do karku 10,8,6 (ciężar zmienny) //wywal, do klaty i do karku to b. podobne, dublujesz
Wyciąg poziomy ściaganie do brzucha 10,8,6 (ciężar zmienny) // po raz kolejny... za dużo serii... wiosłowania sztangą daj 4 sztangielką - 3, przyciąganie do brzucha -2, zamiast jednego przyciagania drążka daj coś na prostowniki grzbietu

Modlitewnik 10,8,8,6 (ciężar stały)//daj na koniec
Sztanga stojąc 10,8,8,6 (ciężar stały)
Hantali na zmiene siedząc 10,8,8,6 (ciężar stały) //rób po 3 serie w każdym ćw

Czyli chcesz robić za dużo serii, i moim zdaniem niepotrzebnie chcesz schodzić do 2 powt. Poza tym jak robisz stałym ciężarem to tyle samo powt w kazdej serii

**** SFD Fight Club ****
Wielkie ambicje rodzą wielkie sukcesy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 367 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 11337
OK dzięki te ,,sznurki,, to chodziło mi o ściąganie sznurków z wyciągu pionowego (ćwiczenie na triceps)

Rozumiem ze w ćwiczeniach gdzie używam tzw. (cięzar stały) to robić serir 10,10,10,10 lub 8,8,8,8 itp. O to chodzi???

Ieśli chodzi o barki to będe robiła na zmiene (co trening) wyciskanie sztangi (w jednym tygodniu) i wyciskanie hantelek (w drugim)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 231 Wiek 1 rok Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1023
Skoro przemyślałeś każdy ruch i powtórzenie to, czemu tu prosisz o pomoc, co możemy tobie doradzić tylko to, co dobre dla nas powinneś sam teraz spróbować swojego treningu wiesz wtedy, co jeszcze możesz zmienić plan dobry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 511 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7950
OK dzięki te ,,sznurki,, to chodziło mi o ściąganie sznurków z wyciągu pionowego (ćwiczenie na triceps) //w takim razie dałbym to na koniec, niekoniecznie z progresją

Rozumiem ze w ćwiczeniach gdzie używam tzw. (cięzar stały) to robić serir 10,10,10,10 lub 8,8,8,8 itp. O to chodzi??? //tak, o to ustalasz taki ciężar, żeby w każdej serii wykonać założona liczbę powt

Ieśli chodzi o barki to będe robiła na zmiene (co trening) wyciskanie sztangi (w jednym tygodniu) i wyciskanie hantelek (w drugim) // dobry pomysł


Max130:
Skoro przemyślałeś każdy ruch i powtórzenie to, czemu tu prosisz o pomoc,
Bo nigdy nie zaszkodzi zapytać innych o zdanie, możemy wtedy wyłapać ew błędy i zaproponować zmiany. Bo to są tylko propozycje a nie bezwzględnie konieczne do wykonania zmiany, kazda ocena planu jest subiektywna. Każdy sam najlepiej zna swój organizm i sam musi dojść do najlepszych metod treningowych dla siebie, co nie znaczy przecież, że nie można mu doradzić, zaproponować czegoś etc

**** SFD Fight Club ****
Wielkie ambicje rodzą wielkie sukcesy.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Efektywny trening klatki

Następny temat

Ile średnio kalorii spalamy na treningu?

Fruzelina