SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Czas na zmiany =>Massa

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 782

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 377
Czas na zmiane. Jestem EKTOMORFIKIEM i chciałbym przybrać na masie ale to dla mnie jest trudne ponieważ dużo jem ale mało tyje od ponad roku waga u mnie stoi w miejscu warzyłem 73kg przy wzroście 192 to bardzo mało ja na mój wzrost :/ chciałbym nabrać masy. Narazie nie chodziłem na siłke z braku czasu ponieważ gram w piłke nożna i chodze 3x w tygodnu na treningi, od wakacji mam zamiar chodzic na siłke narazie to od około roku czasu z przerwami robiłem pąpeczki i podciągałem sie na drązku.
Od maja wziełem sie za siebie staram sie trzymać diety i narazie to działa od maja z 73kg przytyłem na dzień dzisiejszy do 76kg jak dla mnie to dużo:) na początek.

Od wakacji zapisuje sie na siłke i chciałbym kupić sobie cos na masse myślałem nad Mass xxl czy to dobry pomysł jak dla mnie?, cena tak do 100-150zł.
Prosiłbym o doradzeniu jakiegoś planu treningowego na masse i jak narazie prosił bym o plan bez nóg ponieważ dużo biegam i chodzę na treningi w gałe a miałem jakiś 1 roku temu operacje kolano, miałem naderwane wiązadło krzyżowe i nie chciałbym nadwyrężać nóg ponieważ gram w klubie.

Wiek - 18 lat
Waga - 76 kg
Wzrost - 192 cm
Cel do osiągnięcia - Masa
Staż - 0
Aktywność fizyczna - wysoka, Dużo biegam , chodzę 2 razy w tygodniu na basen , jeżdżę rowerem


Obwód Bicepsa - l 31cm, p 32,5cm
Obwód Klatki - 99 cm na wydechu
Obwód Pasa - 82 cm
Wyciskanie leżąc - 90kg
Wyciskanie na barki - niewiem
Przysiad - 85kg
Dieta - staram się trzymać

z góry Dzięki

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2484 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23923
Plan jaki Ci doradzam to FBW . A ulozyc sobie muszisz sam wedlug:
http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html
I nie sciemnaija ze 90 na plaskiej bierzesz.

Zmieniony przez - Rafalsky89 w dniu 2009-06-08 20:10:28

Im trudniej
Tym łatwiej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 377
Nic nie ściemniam na w-fie na zaliczenie było wyciskanie wycisnełem 90kg z mostkiem bez mostka to tak 80kg ledwo wycisne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2484 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23923
A jednak juz 80 a nie 90kg. Licytujemy dalej?

Im trudniej
Tym łatwiej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 377
A co z mostkiem sie nie liczy ? jakoś jak na zawodach wyciskają z mostkiem i nikomu to nie przeszkadza

A co do tych pąpek i drążka to ćwicyłem tak:

co 3 dzień pąpki
2x serie na 3 krzesłach ,1 seria z wąskim rozstawem rąk 2 z szerokim
2x nogi na krześle ręce na podłodze 12 powtórzeń 10s stoje dalej na rękach 10 powtórzeń 10s 8 powtórzeń 10s 1 powtórzeń
2xręce na krześle nogi na ziemi i 1 seria szeroki rozstaw rąk a 2 z wąskim rozstawem rąk

i drąrzek poniedziałek ,śrdao, piątek podchwyt 5 seri na maxa ile dam rady i wtorek i czwartek szeroki nachwyt 4 serie max ile dam rady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 377
Zmieniony przez - JogaTv w dniu 2009-06-09 10:22:34
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak rozłożyć najlepiej ?

Następny temat

Trening i problem