SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl prohormonowy (19-Nor-dione, 4-andro-diol, Andro-diol, itp.)

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5724

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2595 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17718
Nie jest to zestaw zadnej polskiej firmy. Bo mieszkam obecnie w stanach i sie zastanawialem czy to sobie kupic? Ale jeszcze nie kupilem. I cena tez nie jest duza. $39.99 za butelke 160 kapsulek, to wszystko co napisalem zawieraja dwie kapsulki. Wiec nie sa to wielkie pienadze. A na sama odzywke WHEY protein wydaje tyle a starcza mi na miesiac. Myslalem ze wiecie cos na ten temat bo sie zastanawiam nad zakupem. A jak wiadomo z tylu napisali najmniejsza ilosc tak aby nie bylo efektow ubocznych. 2 kapsulki dziennie. Na forum pisze ze potrzeba przynajmniej 400mg dziennie a wiec...

POW * MIA
Bring them home!!!

Farmaceuta - Technik

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jesli jestes w Stanach to zmienia to calkiem postac rzeczy. Po pierwsze olej ten wynalazek i nie kupuj srodkow, ktore zawieraja np. chrisin lub saw palmetto, poniewaz obnizaja one stopien konwersji andro- do testosteronu i norandro do nandrolonu dec. Tak wiem, ze takie dodatki maja za zadanie eliminowanie skutkow ubocznych, czyli m.in. aromatyzacji, ale jesli chcesz uzyskac pelna konwersje to zapomnij o nich. Druga rzecz, to nie kupuj 5-andro, potrzebuje zbyt wielu przemian do testosteronu niz dla porownania 4-andro.
Najlepsze rozwiazanie to jednoczesne podanie min. 100mg 4-androstenedionu i 100mg 4-androstendiolu, gdyz oba wykorzystuja inne enzymy i maja inny stopien konwersji. To samo sie tyczy 19 nor-androstedione i 19 nor-androstenediolu. Tutaj takze ok. maksymalnie 100mg ale dla obu razem, przy czym uwazam, iz lacznie 400mg dla andro to max. nawet dla osoby, ktora juz kiedys uzywala prohormonow.
Do calej mieszanki dobrze jest dorzucic 50mg DHEA, w dwoch podzielonych dawkach (jesli zestaw ma byc mocniejszy, to DHEA max. 100mg.). Niektorzy poddaja w watpliwosc pozytywne oddzialanie DHEA na wzrost masy miesniowej, jednakze ostatnie badania wykazaly, iz dopiero w obecnosci andro i nor-andro, DHEA ma mozliwosc pelnej konwersji i wykorzystania przez organizm. Kolejna rzecz to tribulus, ktory mozesz dozucic do calego zestawu w ilosci 1000mg w dwoch podzielonych rownych dawkach, podajac np. z kombinacja andro, przed poludniem (pamietaj o stalej godzinie) i po poludniu z zestawem nor-andro (np. przed treningiem). Jednoczesnie, czyli o tej samej porze, mozesz przyjmowac DHEA. Nastepna sprawa to wybor marki suplementu, oczywiscie mozesz kupic, tzw. "zwykle" tu polecam TwinLab, jednakze nie produkuja oni tzw. kompozycji andro i norandro. Bedac w Stanach wejdz do jakiegokolwiek sklepu GNC i pierwsze co zobaczysz to MuscleTech. Tak to teraz no. 1. Zafunduj sobie zestaw Nortesten, Anotesten (w obu zastosowano uniklna technike Time Release, czyli powolnego, jednostajnego uwalniania ph, co daje efekt stalego poziomu ph w organizmie przez ok. 12h, jak wiadomo jest to kolejny istotny czynnik efektywnosci ph, gdyz normalnie "zwykle" preparaty maja to do siebie, iz po ok. 1h stezenie ph spada o polowe, a w calaym biznesie nie o to przeciez chodzi) i Acetabolan II . Co prawda calosc kosztuje ok. 150 USD (bez DHEA), ale wystarcza na dwa mikro cykle: dwa tygodnie uzywasz ph, tydzien przerwy i znow dwa tygodnie ph. Co do ceny zawsze mozesz sobie wykupic np. Gold Card w GNC (koszt 10USD) i miec 20% upustu przy zakupie dowolnego towaru (okreslonego dnia, oczywiscie). Jesli masz jeszcze jakies pytania to wal. Pamietaj o diecie i odpowiedniej ilosci protein.

Pozdrowka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Czy ph sa duzo slabsze od sterydow? Nawiazuje do wypowiedzi Sebapla. Moze jest to zalezne od dawek i organizmu danej osoby? Wszystko wskazuje na to, ze napewno sa mniej szkodliwe.
Co o tym sadzicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Sa slabsze od sterydow, to oczywiste. Wynika to miedzy innymi z faktu, iz musza przejsc konwersje do testosteronu/nandrolonu dec. Na pewno tez, nie mozna z ph przesadzac. To nie witaminy. W Stanach sprzedaje sie je osobom powyzej 18 roku zycia, teoretycznie przynajmniej. A czy warto sprobowac, na to pytanie kazdy musi sobie sam odpowiedziec.

Pozdrowka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 606 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19952
w twoim cyklu jest nieco za mało tribulusa zwiększ do 1000mg.reszta ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47758 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Fighter-domyslilem sie z twoich wczesniejszych wypowiedzi, ze obserwowales kogos kto stosowal ph i rezultaty byly mizerne.
Ja jakis czes temu zrobilem sobie cykl ph Muscletecha (Nortesten, Anotesten i Acetabolan-po 2 opakowania) i bylem mocno zaskoczony w sensie pozytywnym. Mimo ze w przeszlosci koksowalem, i to nie takiej odleglej w stosunku do ph, podzilaly na mnie bardzo mocno, wlacznie z tradzikiem na plecach. Czulem sie jakbym byl na koksie, a nikt z moich znajomych nie chcial uwierzyc, ze nie koksuje. Bylem do tego stopnia zszokowany, ze zaczalem sie zastanawiac czy koks ktory w przeszlosci przyjmowalem byl oryginalny.
Jak wiec widzisz kazdy jest inny, a po drugie mysle, ze wazna jest marka tych ph. Jest cala masa jakis nowych firm je robiacych i tak na prawde nie wiadomo co znajduje sie w kapsulce. Ja bralem zestaw chyba jednej z najlepszych firm pod tym wzgledem, przynajmniej sadzac po ilosci reklam w amerykanskich magazynach.
Takze jesli chodzi o moje zdanie, to zdecydowanie nie traktuje tego jako suplement.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Omnadren jak rozpoznać czy jest orginał.

Następny temat

kofeina ...

Fruzelina