SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl na czysta mase "0" tluszczu co polecacie ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2368

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3358
Witam
Chcialem zrobic właściwie moj 1 cykl ćwicze już 6-7 miesiecy i mam spora sylwetke ale jest i dość sporo "futerka" mam na mysli tłuszczyk ;P CO radzicie wziaść za suplementy żeby podczas cyklu szło głownie w obwody mięsni a jednocześnie wraz z meczącym treningiem spalać kalorie tak żeby te mięsnie były bardzie widoczne..
Słyszałem że po samej kreatynie dużo sie rośnie ale i tyje czy to prawda ?
DObry były zestaw Nitro2 i coś może jeszcze do toge ?? no kompletnie nie wiem prosze o porady
Pozdrawiam.

Jestem zielony ^_^ xD
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdro z HoLaNdIi !! ^_^

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 386 Napisanych postów 37478 Wiek 4 lata Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 126446
...no przy takich wymiarach- klatka 100, pas 100 to dietę i to dobrą musisz mieć.
napisz jeszcze jakie postępy poczyniłes od czasu gdy zacząłes trenować...
może jeszcze warto byłoby wlączyć jakąś dodatkową aktywnośc fizyczną- bieganie, pływanie albo cos jeszcze innego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12029 Napisanych postów 160405 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234281
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 255 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3358
1 .WIEK: 17
2 .WAGA: 91
3 .WZROST: 182