SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl masa ogarnieci.:)

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8142

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 39975 Napisanych postów 45654 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 225268
Nie jestem żadnym profesjonalista ale bije testa z 15 lat. Cypka, enana , różnie. Dla mnie te dwa estry nie czuję najmniejszej różnicy niezależnie od dawek.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1102 Napisanych postów 10679 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 58732
Co do bicia panowie to przepraszam ale rad nie będę słuchał :) lecę na własnym doświadczeniu i robię co mi odpowiada i tak dobieram środki.
Jaki będzie to zobaczymy wszyscy,wole płacić za własne błędy niż czyjeś.Tak z charakteru mam zawsze jak kogoś posłuchałem to plecy.

Co do soków to nie mam problemu z pomieszaniem czegoś bo po tylu latach to wszystko robi się z automatu,zarcie itd.
Cos z miśki będę dodawał,za wiele nie będzie bo mięcho cały czas.Tylko różnie zrobione.

Sushi-200g łosoś +100g ryż sos sojowy wasabi.
Często po treningu.


3

snara

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 39975 Napisanych postów 45654 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 225268
Żeby nie było Snara. Zadnych rad. Sam wiesz co na Ciebie najlepiej działa.
Ja mówię o swoich odczuciach co do tych dwóch estrów.
Co do reszty pełna zgoda. Sam lubię na sobie przetestować żeby mieć własną opinie.
Zaraz może ktoś tu z kalkulatorem stężeń wyleci i mi napiszę ,że różnica jest na wykresach ale ....
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9050 Napisanych postów 82723 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699670