SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl - Masa , pomoc w rozpisce i dobraniu

temat działu:

Hi Tec Nutrition & Peak Performance

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1649

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2328
Witam serdecznie cały dział. Jest to mój pierwszy porządny cykl na porządnej siłce.
Planowane suple:
1.Plutonium

2.Bcaa TST Powder

3.BetaBolic lub HyperFusion ewentualnie monowodzian, jabłczan - tutaj mam dylemat

4.Carbo Pur

5.Vitamin A-Z

6.Tutaj jakieś białko lub gainer. Zobaczę jaki wyjdzie micha i jak to będzie kolidowało z praca. Wiec nic konkretnego na razie nie mam na oku.

I tutaj moje pytanie o pomoc w rozpisie DT DNT, oraz jaką formę kreatyny wybrać?
I Jak z plutonium , starczy na poczatek 1 dawka czy jechać 2 od razu?
Co jeszcze ewentualnie dla uzupełnienia?
I jeszcze jedno pytanko, co łykać po treningu siłowym a przed aerobami?
Dzięki za pomoc
W piątek planuje zakupy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
wiesz co napisz moze jeszcze co brales wczesniej to dobierzemy to odzywke .... chociaz ja bylbym za mono jezeli to typowa masowka.... co do plutonium napewno na poczetek sprobuj polowe i zobaczysz jak organizm zareaguje... po treningu silowym przed areobami lykaj bcaa...
pomysl jeszcze jak z ta dieta bedzie... ale moim zdaniem jezeli kupujesz purke to kupilbym dobre bialko i w razie potrzeby robil gainera czy bulka albo spozywal samo bialko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2328
Wcześniej, czyli jakiś 1.5 miesiąca nemu, łykałem xpanda , a wcześniej No Xplode , Cytonox - zawsze podwójna porcję , wtedy było git, do tego zawsze bcaa. Czasem jakiś białko/gainer w celu uzupełnienia diety. Co do kreatyn to mono mnie raz tylko dobrze czepło,potem już bez większego szału. Moja aktualna waga to 80 kg

Dieta

1.Płatki owsiane 150g , Mleko 1.5tł 200 ml + banan
2.Pierś kurczaka 100g , Ryż brązowy 150g , Oliwa 20g + warzywa
3.Schab 100g , Ryż brązowy 150g , Oliwa 20g + warzywa
4.Makrela 100g , Ryż brązowy 150g + warzywa
5. Twaróg 200g
Warzywa to ok 250g na 3 posiłki

Suma
3400 kcal
161 g białka
99 g tłuszczy
461 g węglowodanów

Jednak dołożę jakiegoś gainera po treningu nim dojadę do domu, czyli wpadło by jeszcze z 350 kcal.

Jest dobre promo http://www.sfd.pl/sklep/Hi-Tec_Nutrition_BetaBolic_500g_ _creatine_powder_250g_gratis!!!-opis26483.html
A można by brać w DT np Betabolic a w dni NT mono rano i popołudniu po 5 gr. I np pociągnąć cykl dłużej niż 4 tyg.



Zmieniony przez - gregorkrk w dniu 2011-02-01 16:54:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
mozesz tak zrobic wykorzystac ta promocje... ale masz juz troche cykli za soba ... (co do mono jego zadaniem nie jest "trzepanie" bo to nie stak czy jakis pobudzacz...
i ja bym ten zestaw bral tak DT na czczo 5g bcaa 5g mono (nie wiem czy zrezygonwales z plutonium z tego co mi sie wydaje to nie ) wiec przed treningiem plutonium i 5g bcaa po treningu porcja beta bolica i 5 g bcaa carbo pur ok 50g i chwile po odzywka bialkowa 30-40g ... okolo godziny po tym posilek a do pierwszego lub do drugiego posilku vitaminy...
DNT na czczo 5g bcaa 5 g mono porcja beta na noc 5g mono i 5 g bcaa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2328
A jakie białko dobić? I będę miał już ogólny rzut na całość.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
wiesz co masz tutaj naprawde duzo pole popisu polecam anabolic protein (teraz mozesz pod nazwa hi-anabol protein) bedziesz mogl stosowac i w okolicach okolo treningowyuch jak i ciagu dnia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2328
Witam. Doszła glutamina jeszcze(w DT myślę żeby dołożyć porcje po treningu i może przed snem) a jak w DNT?
A więc ostateczna wersja jest taka:
Plutonium
BetaBolic 500g + creatine powder 250g
BCAA TST 500g + L-glutamina 200g
Carbo Pur
Vitamin A-Z Antioxidant Formula

Dawkowanie
DT
Rano na czczo 5g bcaa + 5g mono
Przed treningiem plutonium + 5g bcaa
Po treningu porcja beta bolica + 5 g bcaa + carbo pur ok 50g

DNT
Rano na czczo 5g bcaa 5 g
Na noc 5g mono i 5 g bcaa

Dzięki za pomoc :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 12532 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 33175
to glutamina w dni treningowe 5 g po tr i 5g na noc dnt na czczo 5g BB 5g glutamiy i 5bcaa na noc 5g kreatyny 5g bcaa i 5g glutaminy!!! mysle ze wszystko jasne pozostaje zyczyc powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 3741 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29543
Dobry cykl

tylko bcaa w dnt zbędne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2328
A mi podziękować za Pomoc w doborze i rozpisie. Jak sie dobrze zmotywuje to wstawie foty :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 171 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2328
I jeszcze jedno pytanko?
Po treningu - betabolic 5g + bcaa 5g + carbo pur ok 50g + glutamina 5g
Jak wymieszam to razem powiedzmy z 0,5 litra wody to organizm to wchłonie naraz w jednej porcji? I chciałbym stosować carbo podczas treningu , jakie proporcje?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

BETA BOLIC - RECENZJE

FuckBaton