SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1163

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 33
Witam na wstepie powiem ze jestem zielony w tym temacie prosze o pomoc i dokladne wyjasnienie

Lat 38
Waga105
Wzrost 175
Biceps 43
Klatka 134
Barki 142
No i brzuch
Doswiadczenie na silowni 9 lat teraz przerwa 10 letnia
Rozpoczolem wczoraj cykl
Deca +prop po 10 strzal tego i tego
Mam do tego wino
Prosze o pomoc kiedy prop wprowadzic i po ile razy w tygodniu i kiedy wino i odblok
Zaznaczam ze to moj pierwszy raz i prosze o dobre wytlumaczenie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 216 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13921
Cykl po 10 strzałów? Przecież to śmieszne. Deca na 1 cykl? Żebyś później nie płakał jak będzie kobita leżała obok a w gaciach flak. Jak JA nie cierpię takich ludzi jak Ty. Łapią się za rzeczy o których nie mają pojęcia, a informacji szukają już po fakcie. Jakie to puste i prymitywne. Na 1 cykl to powinieneś polecieć solo 30 propa. Dopiero później mysleć o czymś innym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 216 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 13921
Albo dać tego propa i wino a dece zostawić na drugi cykl, ale to już nie Mój problem nie Moje jajca.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1952 Napisanych postów 13710 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 249865