SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cwiczenie wzmicniające i jednocześnie rozciągające

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 1155

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 48077
jeśli masz możliwość robienia pompek na poręczach to będzie to doskonałe ćwiczenie wzmacniające m.piersiowe dla Ciebie.
Jednak więcej czasu poświęcaj na rozpiętki niż na pompki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 612
to plecy już mam i klatę, chciałem robić trening na masę bo jestem chudy (74kg 200cm)ale ćwiczenia na masę to właśnie te które najbardziej obciążają kręgosłup, czyli martwy ciąg przysiady itp. Istnieją jakieś ćwiczenia które zastępuje te które wymieniłem z tym że nie obciążają kręgosłupa? Czy by dawało jakieś efekty jeśli bym ćwiczył każde grupy mięśniowe osobno? np. z 2-3 ćw na barki, klatę, biceps, brzuch (to abs2) uda łydki i do tego plecy. Takie coś by miało sens?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gonzobad/Redukcja/cykl na scoorchu

Następny temat

dwuglowe, boczne i tylnie bary

Masa