SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co zrobić, żeby schudnąć i przy tym wzmocnić mięśnie a zwłaszcza kręgosłup ?

temat działu:

Ladies SFD

Ilość wyświetleń tematu: 804

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Szybkie pytanie.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Witam.
Mam 19 lat i zaczęłam studia medyczne. W przyszłej pracy będę musiała dźwigać a mój kręgosłup jest bardzo słabo umięśniony i troszke krzywawy (jestem pod opieką lekarza od dziecka ćwicze to co każe jednak te ćwiczenia nie dają wiele). Ogólnie mam bardzo słabą kondycję i dużo tłuszczu(waże 72kg prze 165) . Nie pomaga mi fakt,że siedzę na zajeciach i potem w domu nad książkami ok 12- 14 godzin dziennie a śpię po 5-6 godzin. Nie wiem kompletnie jak się za to wszystko wziąć i jak wzmocnić siłę mięśni chudnąc przy tym.....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 154 Napisanych postów 1971 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15863
Zacznij się ruszać np.pływanie bardzo dobrze wpływa na kręgosłup.Więcej sypiaj.I zdrowo się odżywiaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Niestety powiedzenie "wysypiaj sie" wiele nie zmieni. Albo sie wyśpię i nie zalicze albo nie wyśpię i zalicze. Rachunek prosty. Na basen raczej średnio, bo nie umiem pływać i bardzo sie boje. Ale na siłownie mogę iść tylko nie wiem co miałabym tam robić bo nie znam się kompletnie na przyrządach itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 28