SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co zmienić w nawykach żywieniowych - redukcja tkanki tłuszczowej

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

Ilość wyświetleń tematu: 685

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 958
Witam!
Mam wielką prośbę dotyczącą wskazania drogi w odżywianiu się, tj. co zmienić i ewentualnie jak zmienić? Pracuję od godz. 9 do 17 w trybie siedzącym. Na co dzień odżywiam się następująco: godz. 9 - 6szt. placuszków białkowych (skład: 2 jajka, 250g twarogu chudego, budyń + kilka szt. tabletek rozkruszonego słodziku), godz. 11 - serek homogenizowany Danio, godz. 12-13 jabłko, godz. 14 - druga część placuszków (5szt.), czasami o godz. 16 - ponownie serek Danio, godz. 17:30 obiad - pół woreczka ryżu lub kaszy + pierś z kurczaka/udko/ryba + sałatka, czasami o godz. 20 zjem kromkę ciemnego chleba z wędliną. Dodam, że uwielbiam słodycze i mam skłonności do codziennego podjadania;) Mam zamiar ćwiczyć 4-5 razy w tygodniu na orbitreku po 45-60min. Ćwiczę o godz. 19-20. Dodatkowo zaczęłam zażywać spalacz Thermal Pro. Mój wzrost to 170cm, waga 70kg. Mam tendencję do tycia w dolnych partiach ciała.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2833 Napisanych postów 50987 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343728
przede wszystkim ankieta działu to jedno, termal pro do kosza to drugie, racjonalne żywienie to trzecie - a nie jest takim jedzenie serków danio z placuszkami białkowymi...zapraszam do postów podwieszonych i przejrzenia tematów gdzie diety były już poprawiane.
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 62
Ja bym odstawił, tą chemię, jakieś spalacze , szkoda organizmu. Lepiej trzymać zdrowszy tryb życia. Od 9-17 w pracy( siedzisz), więc ruch jak najbardziej wskazany, Polecam bieganie, świetnie działa na metabolizm i przemianę materii człowieka, poprawia samopoczucie i jest "tanie". Naturalna metoda spalania. Codziennie warzywa i owoce, słodyczy jak najmniej, ale jeżeli np. biegasz to po takim biegu coś słodkiego wrzucić można.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Pomoc w planowaniu diety

Wheya